Zrób to sama - kreatywna biżuteria dla dziewczyn z charakterem
Już od kilkunastu lat panuje moda na samodzielne składanie bransoletek - ozdobne elementy czy urocze zawieszki można dowolnie komponować, aby stworzyć ozdobę najlepiej oddającą charakter właścicielki. Jednak marka PILGRIM posunęła kreację biżuterii o krok dalej, dając nam możliwość stworzenia czegoś zupełnie unikatowego, co w pełni podkreśli nasz nastrój i osobowość. Wykonane z trwałego mosiądzu i barwione na różne kolory napy są dostępne w wielu wzorach. Urocze serduszka, kółeczka, kwiatki czy gwiazdki w różnych barwach można dowolnie przypinać do specjalnej bransolety, w zależności od humoru i planowanej stylizacji. Część napów ozdobiona jest emalią o wysokiej trwałości, co pozwala na uzyskanie jeszcze większej palety kolorów. Z kolei niektóre elementy są misternie wykończone kryształkami, które dodadzą całości nieco bardziej eleganckiej formy, gdy to będzie potrzebne. Idealnie dopracowane projekty i wysoka jakość wykonania wspaniale podkreślą nietuzinkowość tej biżuterii. Niebanalna bransoletka z napami to również świetny prezent dla każdej kobiety, która nie lubi nudy, za to ceni kreatywność i zabawę modą.
PILGRIM - duński pomysł na biżuterię
Marka PILGRIM została założona na początku lat 80-tych XX wieku, przez dwójkę Duńczyków, Annemette Markvad i Thomasa Adamsena, którzy czerpali inspirację ze swych licznych podróży. Biżuteria powstawała w niewielkim studio zaaranżowanym w ich domu, gdzie szybko mogli przekuć swoje niekonwencjonalne idee w efektowną biżuterię. Początkowo projekty marki sprzedawane były na ulicznych targach w całej Danii i na wielkich rockowych festiwalach, a z obserwacji i kontaktów z ludźmi rodziły się kolejne pomysły. Ręcznie robione ozdoby spotkały się z gorącym przyjęciem i już wkrótce ukazała się pierwsza kolekcja sygnowana znakiem firmy. Zresztą kunsztowne ręczne wykonanie i projekty podkreślające indywidualne podejście do mody do dziś stanowią znak rozpoznawczy duńskiego duetu, podobnie jak działalność charytatywna i społeczne zaangażowanie właścicieli marki.