Reklamacje i punkty serwisowe

REKLAMACJE I PUNKTY SERWISOWE

Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji. Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Do każdego z tych punktów Kupujący u nas produkt ma prawo zgłosić się w celu zgłoszenia reklamacji, gdyż wszystkie sprzedawane przez nas zegarki i biżuteria są oryginalnymi produktami pochodzącymi z legalnych polskich dystrybucji.

Poniżej znajduje się wykaz serwisów dla poszczególnych marek:

ADIDAS - Serwis Fossil Group - tel.: 22 307 85 89 e-mail: reklamacje@fossil.com
ADRIATICA - Serwis Alkor - tel. 77 40 91 610 e-mail: serwisalkor@alkor-watch.pl
ATLANTIC - Serwis ZIBI - tel: +48 46 86 20 125, e-mail: serwis@zibi.pl
AVIATOR - Serwis Poljot - tel. 22 879 97 93 wew. 102, e-mail: serwis@poljot.com.pl
BERING - Serwis Anyro / Jubiler - tel.: 22 46 27 955, e-mail: serwis@anyro.eu

BISSET - Serwis MR Zegarki - tel.: 32 258-71-14 wew. 24, e-mail: serwis@mr-zegarki.pl
CALYPSO - Serwis Festina Group - tel.: 71 7719504, 699970740, e-mail: serwis@festina.pl
CANDINO -
 Serwis Festina Group - tel.: 71 7719504, 699970740, e-mail: serwis@festina.pl
CARAVELLE - Serwis ZIBI - tel: +48 46 86 20 125, e-mail: serwis@zibi.pl
CASIO - Serwis ZIBI - tel: +48 46 86 20 125, e-mail: serwis@zibi.pl
CITIZEN - Serwis Anyro / Jubiler - tel.: 22 46 27 955, e-mail: serwis@anyro.eu
CLUSE - Serwis Hashtag - tel. 48 784 464 127, e-mail: serwis@hashtag-int.pl
CONTINENTAL - Serwis Ray Center - tel. 22 868 04 25, e-mail: office@rct.pl
DANIEL KLEIN - Serwis Daniel Klein - tel. 507138188, e-mail: danielklein.polska@gmail.com
DELBANA - Serwis Classic Watch - tel. 32 352 54 00, e-mail: zegarmistrz@classicwatch.com.pl
DIESEL - 
Serwis Fossil Group - tel.: 22 307 85 89 e-mail: reklamacje@fossil.com
DKNY - Serwis Fossil Group - tel.: 22 307 85 89 e-mail: reklamacje@fossil.com
DOXA - Serwis Classic Watch - tel. 32 352 54 00, e-mail: zegarmistrz@classicwatch.com.pl
EMPORIO ARMANI - Serwis Fossil Group - tel.: 22 307 85 89 e-mail: reklamacje@fossil.com
ESPRIT - Serwis Ray Center - tel. 22 868 04 25, e-mail: office@rct.pl
FESTINA - Serwis Festina Group - tel.: 71 7719504, 699970740, e-mail: serwis@festina.pl
FOSSIL - Serwis Fossil Group - tel.: 22 307 85 89 e-mail: reklamacje@fossil.com
GARETT - Serwis Garett - tel.  41 201 40 70 , e-mail: serwis@garett.pl
GARMIN - Serwis Garmin - tel. +48 22 300 31 55 / tel.: 00 800 121 45 63
GUESS - Serwis ZIBI - tel: +48 46 86 20 125, e-mail: serwis@zibi.pl
HUGO BOSS - Serwis Anyro / Jubiler - tel.: 22 46 27 955, e-mail: serwis@anyro.eu
ICE-WATCH - Serwis Anyro / Jubiler - tel.: 22 46 27 955, e-mail: serwis@anyro.eu
INGERSOLL - Serwis Classic Watch - tel. 32 352 54 00, e-mail: zegarmistrz@classicwatch.com.pl
LACOSTE - Serwis ZIBI - tel: +48 46 86 20 125, e-mail: serwis@zibi.pl
LORUS - Serwis ZIBI - tel: +48 46 86 20 125, e-mail: serwis@zibi.pl
LOTUS - Serwis Festina Group - tel.: 71 7719504, 699970740, e-mail: serwis@festina.pl
MICHAEL KORS - Serwis Fossil Group - tel.: 22 307 85 89 e-mail: reklamacje@fossil.com
OBAKU - Serwis Poljot - tel. 22 879 97 93 wew. 102, e-mail: serwis@poljot.com.pl
ORIENT - Serwis Poljot - tel. 22 879 97 93 wew. 102, e-mail: serwis@poljot.com.pl
PACIFIC - Serwis Pacific Smart t
el.695910316, e-mail: danielklein.polska@gmail.com (w temacie oznaczyć do Pana Sebastiana)
PAUL HEWITT - Serwis Anyro / Jubiler - tel.: 22 46 27 955, e-mail: serwis@anyro.eu
PIERRE RICAUD -  Serwis Alkor - tel. 077 40 91 610 e-mail: serwisalkor@alkor-watch.pl
POLAR - Serwis Polar -  tel. 694 659 669, e-mail: serwis@sportkonsulting.pl
POLICE - Serwis Anyro / Jubiler - tel.: 22 46 27 955, e-mail: serwis@anyro.eu
POP-PILOT - Serwis Hashtag - tel. 48 784 464 127, e-mail: serwis@hashtag-int.pl
PUMA - Serwis ZIBI - tel: +48 46 86 20 125, e-mail: serwis@zibi.pl
ROAMER - Serwis Anyro / Jubiler - tel.: 22 46 27 955, e-mail: serwis@anyro.eu
ROSEFIELD - Serwis Anyro / Jubiler - tel.: 22 46 27 955, e-mail: serwis@anyro.eu
RUBICON - Serwis MR Zegarki - tel.: 32 258-71-14 wew. 24, e-mail: serwis@mr-zegarki.pl
SEIKO - Serwis ZIBI - tel: +48 46 86 20 125, e-mail: serwis@zibi.pl
SKAGEN - Serwis Fossil Group - tel.: 22 307 85 89 e-mail: reklamacje@fossil.com
SUUNTO - Serwis Suunto - tel. +48 128810196
THOM OLSON - Serwis Fossil Group - tel.: 22 307 85 89 e-mail: reklamacje@fossil.com
TIMBERLAND - Serwis ZIBI - tel: +48 46 86 20 125, e-mail: serwis@zibi.pl
TIMEX - Serwis Timex - tel. 22 2 904 904 wew. 2, e-mail: serwis@timex.pl
TOMMY HILFIGER - Serwis Anyro / Jubiler - tel.: 22 46 27 955, e-mail: serwis@anyro.eu
TRIWA - Serwis Anyro / Jubiler - tel.: 22 46 27 955, e-mail: serwis@anyro.eu
VOSTOK EUROPE - Serwis Poljot - tel. 22 879 97 93 wew. 102, e-mail: serwis@poljot.com.pl

 

 

 

REKLAMACJA
Jest także możliwość odesłania reklamowanego produktu do naszego magazynu i w takim przypadku my przekażemy go na serwis. Kupujący wysyła produkt kompletny, z całym wyposażeniem i dowodem zakupu (jeśli był paragon fiskalny to oryginał, jeśli faktura to kserokopia) na swój koszt. Przesyłka zwrotna z towarem naprawionym/wymienionym wysyłana jest na nasz koszt. Reklamacje produktów niekompletnych lub bez dowodu zakupu nie będą rozpatrywane, a ewentualny zwrot towaru nastąpi tylko po zapłacie kosztów wysyłki.

Reklamowany produkt należy zwrócić na adres:
SAXO GROUP OTOZEGARKI
ul. Pszczyńska 202A, 44-100 Gliwice
tel. 32 72 99 500

Wzór formularza reklamacyjnego do pobrania - TUTAJ.

 

 

RĘKOJMIA
Każdy towar zakupiony w Sklepie objęty jest rękojmią sprzedawcy i podlega wymianie, jeśli:
a) Posiada wady (Sklep jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli Klient wiedział o wadzie w chwili zawarcia Umowy Sprzedaży).;
b) Jest niezgodny z umową;
c) Został uszkodzony podczas dostawy.
Reklamowany produkt należy zwrócić na adres

SAXO GROUP OTOZEGARKI
ul. Pszczyńska 202A, 44-100 Gliwice
tel. 32 72 99 500

 

Sklep ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres lub w inny podany przez niego sposób.
Jeżeli produkt ma wadę Klient może:
a) Złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sklep niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli produkt był już wymieniony lub naprawiany przez Sklep albo Sklep nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany produktu na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sklep usunięcia wady żądać wymiany produktu na wolny od wad albo zamiast wymiany produktu żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sklep. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość produktu wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia;
b) Żądać wymiany produktu wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sklep jest obowiązany wymienić produkt wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sklep może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży produktu wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sklep.
Klient (zarówno Konsument jak i nie Konsument), który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres Sklepu. Sklep odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia wady. Jeśli Sklep nie odniesie się do reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania, poczytuje się, że reklamacja została uznana za zasadną.  Dodatkowe informacje w Regulaminie Sklepu: otozegarki.pl/regulamin