Formy płatności
Składając zamówienie z dostawą na wskazany adres, możesz zapłacić za zamówiony towar gotówką przy odbiorze (zamówienie za pobraniem) lub wybrać inną formę płatności. Nasz sklep internetowy z zegarkami, biżuterią i akcesoriami znanych marek OTOZEGARKI.PL umożliwia płatności:
► przelewem zwykłym na konto w banku Santander nr konta: 33 1090 1766 0000 0001 3079 7858 (w tytule przelewu podaj numer zamówienia);
► w systemie PayU (szybki przelew PayU, płatność kartą PayU, raty PayU, PayU Płacę później, Google Pay, BLIK);
► w systemie PayPal (wyłącznie dla wysyłek zagranicznych).
► Odbierając zamówiony towar w sklepie / magazynie [ADRESY], możesz zapłacić gotówką, kartą płatniczą lub kartą kredytową.
Możesz także skorzystać z kredytu:
► zakup na Raty PayU - obsługiwanego przez: PayU S.A. ul. Grunwaldzka 182 60-166 Poznań. Podmiotem udzielającym pożyczki, określanej jako Raty PayU jest partner pożyczkowy – Alior Bank S.A. albo mBank S.A. z siedzibą w Warszawie. Więcej informacji znajduje się na stronie www.payu.pl
Czas realizacji zamówienia zależy od dostępności towaru i wynosi od 1 do 30 dni roboczych. Prosimy przed dokonaniem zapłaty za towary z dostępnością "brak towaru" o wcześniejszy kontakt z Naszym sklepem.
W przypadku zamówień przelewem tradycyjnym, Twoje zamówienie będzie oczekiwało do 5 dni na zaksięgowanie wpłaty na naszym koncie. W przypadku wybrania formy płatności PayU, BLIK, Raty PayU, czas ten wynosi 2 dni. Po tym czasie zostanie anulowane automatycznie.
Dane do przelewów:
Saxo Group sp. z o.o. sp. k.
nr konta: 33 1090 1766 0000 0001 3079 7858 Santander
(w tytule przelewu podaj numer zamówienia)
Zasady zakupu przy użyciu kodów MyBenefit / Motivizer/ Nais / Medicover Benefits / i innych tego typu - zwanych także kodami benefitowymi
Wirtualny kod MyBenefit/Motivizer/Nais/Medicover Benefits uprawnia do jednorazowego zrealizowania podczas zakupu dokonywanego w sklepie Otozegarki.pl. W momencie gdy Kupujący dokona zakupu towarów, używając kodu MyBenefit/Motivizer/Nais/Medicover Benefits, zostanie on wykorzystany i nastąpi umorzenie wierzytelności. Wirtualny kod benefitowy nie podlega zwrotowi ani wymianie na środki pieniężne. W wypadku gdy cena towarów nabywanych przez Kupującego z wykorzystaniem kodu benefitowego będzie wyższa niż jego wartość nominalna, należy dopłacić różnicę za pomocą jednej z dostępnych form płatności. W wypadku, gdy cena towarów nabywanych przez Kupującego z wykorzystaniem kodu benefitowego będzie niższa niż jego wartość nominalna, różnica nie zostanie zwrócona.
Kod MyBenefit/Motivizer/Nais/Medicover Benefits nie jest elektronicznym środkiem płatniczym, nie jest formą pieniądza elektronicznego i nie jest kartą płatniczą. Wydanie kodu benefitowego nie stanowi sprzedaży opodatkowanej podatkiem od towarów i usług w rozumieniu odpowiednich przepisów podatkowych. Samo nabycie kodu MyBenefit/Motivizer/Nais/Medicover Benefits nie stanowi zakupu, a dopiero jego wykorzystanie podczas zamówienia w sklepie Otozegarki.pl powoduje wystawienie paragonu fiskalnego i zawarcie transakcji na tą wartość pomiędzy Kupującym, a sklepem Otozegarki.pl. Zakup z użyciem kodu benefitowego uniemożliwia wykorzystanie dodatkowych promocji oferowanych przez sklep.
Realizacja zamówienia z użyciem kodu MyBenefit/Motivizer/Nais/Medicover Benefits
Kupujący dokonuje realizacji kodu benefitowego poprzez wpisanie go w koszyku, w miejscu „Kod rabatowy”, po dodaniu do niego wybranych towarów i zatwierdzeniu kodu. Wartość koszyka ulegnie obniżeniu o wartość kodu benefitowego. W przypadku gdy wartość zamówienia będzie wyższa od wartości kodu benefitowego, Kupujący jest zobowiązany dopłacić różnicę za pomocą jednej z dostępnych form płatności, aby zamówienie trafiło do realizacji. W jednym zamówieniu Kupujący może wykorzystać tylko i wyłącznie jeden kod, nie ma możliwości łączenia wartości kilku kodów w jednym zamówieniu.
Sklep Otozegarki.pl nie ponosi odpowiedzialności za wirtualne bony MyBenefit/Motivizer/Nais/Medicover Benefits, które zostały utracone po ich wydaniu. W wypadku utraty, zniszczenia lub kradzieży kodu benefitowego, Nabywcy nie przysługują w związku z tym wobec sklepu Otozegarki.pl żadne roszczenia.
Sklep Otozegarki.pl ma prawo odmówić realizacji wirtualnego bonu MyBenefit/Motivizer/Nais/Medicover Benefits w wypadku:
- upływu jego terminu ważności,
- gdy kod bonu jest nieprawidłowy lub został już wcześniej wykorzystany.
Nie ma możliwosci wypłaty gotówki za kod benefitowy MyBenefit/Motivizer/Nais/Medicover Benefits. Jako Otozegarki.pl nie mamy możliwości przywrócenia punktów na platformach MyBenefit/Motivizer/Nais/Medicover Benefits. Zastrzegamy, że mogą zdarzyć się niezależne od nas sytuacje, związane z brakiem możliwosci realizacji zamówienia, przykładowo . w przypadku niedostepności produktu u producenta lub przy wadzie produktu, która została dostrzeżona przy kontroli jakości przed wysyłką produktu. W takim wypadku zostanie wygenerowany nowy KOD-BON do naszego sklepu. Nie ma możliwości wymiany takiego kodu/bonu na gotówkę czy na punkty na platformie benefitowej. Zachęcamy do kontaktu przed zakupem, celem potwierdzenia dostepności wybranego produktu.
Zwroty / wymiany zamówień z użyciem kodu MyBenefit/Motivizer/Nais/Medicover Benefits
W przypadku zwrotu towarów nabytych w całości z wykorzystaniem w zamówieniu kodów MyBenefit/Motivizer/Nais/Medicover Benefits, Kupujący otrzyma nowy kod do wykorzystania w sklepie Otozegarki.pl o wartości wcześniej użytego kodu benefitowego. W wypadku zwrotu towarów nabytych w części z wykorzystaniem kodów MyBenefit/Motivizer/Nais/Medicover Benefits, Kupujący otrzyma nowy kod do wykorzystania w sklepie Otozegarki.pl o wartości wcześniej użytego kodu benefitowego i zwrot dopłaconej pieniężnie kwoty.
Opcja darmowego zwrotu lub wymiany obowiązuje na pierwsze zamówienie i pierwszy doręczony produkt. Późniejsze wymiany czy realizacje zamówień w tym z wykorzystaniem nowego kodu benefitowego po zwrocie pierwotnego zamówienia, są odpłatne wg standardowego cennika dostaw, a doręczenie produktu na zwrot/wymianę leży po stronie klienta.
Reklamacje działania kodów
Reklamacje związane z działaniem kodów (z wyjątkiem reklamacji dotyczących nabytych towarów lub usług) powinny być zgłaszane do MyBenefit /Motivizer/Nais/Medicover Benefits. Reklamacje związane z towarami i/lub usługami nabytymi z wykorzystaniem kodów benefitowych powinny być zgłaszane zgodnie z procedurą opisaną TUTAJ. Kupujący poprzez zakup oraz odbiór wirtualnego bonu benefitowego oświadcza, że zapoznał się z niniejszym Regulaminem, rozumie jego treść, nie wnosi do niego żadnych zastrzeżeń i zobowiązuje się go przestrzegać. W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta pod e-mail: sklep@otozegarki.pl lub telefonicznie pod numerem 32 72 99 500 w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 9-16.