FAQ - Najczęściej zadawane pytania

Dla Twojej wygody i pełnej informacji, poniżej prezentujemy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania - jeśli nadal masz wątpliwości lub potrzebujesz pomocy - skontaktuj się z nami, z chęcią pomożemy!

Czy OTOZEGARKI.pl to autoryzowany sprzedawca prezentowanych w ofercie marek?
- Tak, jesteśmy autoryzowanym sprzedawcą wszystkich marek sprzedawanych w naszej ofercie - wszystkie produkty pochodzą od legalnych polskich dystrybutorów, co jest gwarancją oryginalności, wysokiej jakości i bezproblemowego serwisowania w Polsce.

Czy wszystkie produkty w naszym sklepie OTOZEGARKI.pl są oryginalne i nowe?
- Tak, wszystkie produkty w naszej ofercie są pełnowartościowymi produktami, w 100% oryginalnymi, pochodzącymi tylko z oficjalnych źródeł i od legalnych polskich dystrybutorów. Kupując u nas otrzymujesz w komplecie z zakupionym produktem oryginalny komplet (opakowanie / pudełko / torebkę * w zależności od produktu), dokumet sprzedaży (paragon lub fakturę), instrukcję obsługi w języku polskim (* do modeli, do których przewiduje producent) i ogólnopolską gwarancję.

Czy sprzedajecie używane zegarki?
- Nie! Wszystkie produkty w  naszej ofercie są w nowe i nieużywane.

Czy sprzedajecie podrobione zegarki i biżuterię?
- Absolutnie nie. Wszystkie produkty z naszej oferty są w 100% oryginalne i pochodzą z legalnej polskiej dystrybucji! Dotyczy to także wszelkich części zamiennych, przykładowo pasków.

Czy muszę się rejestrować, aby złożyć zamówienie?
- Nie, nie musisz się rejestrować! Wystarczy, że podasz nam dane w formularzu na stronie. Możesz także zadzwonić do nas i złożyć zamówienie telefonicznie!

Czy prezentowane ceny są ostateczne?
- Staramy się oferować naszym Klientom jak najlepsze warunki i ceny jakie możemy, tak aby obie strony były zadowolne z dokonanej transakcji, dlatego jeśli chcesz negocjować cenę skontaktuj się z nami, postaramy się przygotować dla Ciebie jak najbardziej atrakcyjną ofertę!

Czy zakupiony zegarek posiada gwarancję?
- Tak, wszystkie zegarki z naszej oferty obęte są gwarancją oficjalnych dystrybutorów lub producentów, w zależności od marki obowiązuje ona na okres najczęściej dwóch lat, roku, trzech a nawet pięciu lat - termin gwarancji podany jest przy każdym produkcie w danych o produkcie.

Czy gwarancja będzie od razu podbita, czy muszę się gdzieś z nią zgłosić?
- Tak, gwarancja będzie od razu przy wysyłce do Ciebie wypisana i podbita.

Jak zamówię dzisiaj, to kiedy dostanę zamówienie?
- Ogromna część produktów z naszej oferty może być u Ciebie już jutro! Wszystko zależy od czasu wysyłki podanego przy każdym produkcie oraz czasu, kiedy złożysz zamówienie oraz wybranej formy płatności. Jeśli wybierzesz produkt oznaczony terminem wysyłki 24 godziny, złożysz zamówienie w dzień roboczy, z płatnością za pobraniem bądź zapłacisz skutecznie szybkim przelewem do godziny 14, to wyślemy Twoje zamówienie tego samego dnia i już na następny dzień roboczy będzie u Ciebie! Zachęcamy do kontaktu z nami, aby potwierdzić tak ekspresową realizację zamówienia dla danego produktu!

Jaki jest termin realizacji zamówienia?
- Ogromna część naszej oferty jest dostępna od ręki i wybrany zegarek, biżuterię czy akcesoria możesz mieć u siebie już na następny dzień roboczy! Część produktów dostępna jest z dłuższymi terminami, ze względu na dostawę z magazynów zewnętrznych. Przy każdym produkcie jest zaznaczony termin wysyłki lecz zawsze możesz się z nami skontaktować aby go potwierdzić! Wszystkie zamówienia staramy się wysyłać jak najszybciej do naszych klientów. Więcej informacji tutaj: > Dostawa <

Czy wysyłacie za granicę?
- Tak, oferujemy możliwość złożenia zamówienia z wysyłką za granicę. W takim wypadku koszty dostawy są ustalane indywidualnie - skontaktuj się z nami , by poznać koszt dostawy na wskazany przez Ciebie adres lub ustalić przewidywany termin dostawy. Zamówienia z wysyłką poza granice Polski muszą być w pełni opłacone z góry.

Jak mogę zapłacić za zamówienie? Czy mogę zapłacić przy doręczeniu?
- Za zamówienia złożone w naszym sklepie OTOZEGARKI.pl możesz zapłacić przy doręczeniu - wybierając opcję dostawy kurierskiej za pobraniem, ale także możesz uiścić opłatę z góry: przelewem zwykłym, przelewem natychmiastowym przez serwis payU, Blikiem, wybierając raty payU lub Płacę później, a także przez payPal! Więcej informacji i dane do przelewu tutaj: > Płatności <

Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?
- Oczywiście, że tak! Możesz złożyć zamówienie przez nasz sklep OTOZEGARKI.pl i odebrać w naszych salonach stacjonarnych - adresy dostępne są tutaj: > Salony < . Konieczne jest jednak wcześniejsze skontaktowanie się z nami, celem potwierdzenia dostępności lub umówienia terminu. Możesz także podać wybrany punkt w uwagach do zamówienia, a my skontaktujemy się z Tobą, gdy już będzie można się zgłosić po odbiór!

Czy wykonujecie grawerowanie?
- Tak, do praktycznie każdego produktu w naszej ofercie możesz dodatkowo zamówić grawerowanie - więcej informacji oraz wybór czcionek znajdziesz tutaj > Grawerowanie < . Grawer oferowany przez nas jest wysokiej jakości grawerowaniem laserowym, który prezentuje się niezwykle estetycznie i charakteryzuje się wysoką trwałością.

Czy grawerowanie bądź skrócenie bransolety lub wymiana paska wpływa na gwarancję zegarka?
- Nie, zarówno grawerowanie (przykładowo na wieczku) czy skracanie bransolety nie wpływa na skrócenie gwarancji.

Czy istnieje możliwość zwrócenia produktu, jeśli mi się nie spodoba po dostawie?
- Tak, masz możliwość zwrotu lub wymiany zegarka lub biżuterii. Specjalnie dla naszych klientów w sklepie OTOZEGARKI.pl dajemy czas do 365 dni na możliwość dokonania zwrotu lub wymiany nieużywanego towaru, dodatkowo bez ponoszenia kosztów! Więcej informacji i warunki zwrotów oraz adres do odesłania i wzory formularzy zwrotu i wymiany dostępne są tutaj: > Zwroty i wymiany <

Gdzie mam się zgłosić, złożyć reklamację produktu?
- Kupując w naszym sklepie, który jest autoryzowanym sprzedawcą wszystkich marek z oferty, masz możliwość zgłaszania reklamacji bezpośrednio u oficjalnych polskich dystrybutorów lub producentów, kontaktując się z nimi na dane podane w karcie gwarancyjnej, bądź w wybranych markach zgłaszając się do autoryzowanych punktów serwisowych na terenie całej Polski lub wysyłając zgłoszenie reklamacyjne do nas - adres do odesłania oraz więcej informacji oraz wzór formularza reklamacyjnego przy składaniu reklamacji przez nasz sklep dostępne są tutaj: > Reklamacje < . Możesz także zgłosić reklamację produktów zakupionych w naszym sklepie internetowym OTOZEGARKI.pl - kontakt: reklamacje@otozegarki.pl oraz w naszych salonach stacjonarnych - adresy dostępne są tutaj: > Salony <

W jaki sposób mam złożyć zamówienie z wykorzystaniem kodów z systemu MyBenefit lub Motivizer/Nais/Medicover Benefits? Czy mogę wykorzystać więcej niż jeden kod?
- Dokładny opis i warunki wykorzystania kodów
MyBenefit/Motivizer/Nais/Medicover Benefits w zamówieniach w naszym sklepie są opisane tutaj > Zasady zakupu przy użyciu kodów benefitowych. W jednym zamówieniu możesz wykorzystać jeden kod.