Dostawa

KOSZTY DOSTAWY

KOSZT WYSYŁKI DLA ZAMÓWIEŃ PRZEDPŁACONYCH - przelew / payU / Blik / Raty / Płacę później PayPo / Twisto / PayPal
- zamówienia o wartości powyżej 199 zł - DARMOWA DOSTAWA
- zamówienia o wartości do 199 zł - kurier 12 zł / paczkomat 13 zł

KOSZT WYSYŁKI DLA ZAMÓWIEŃ ZA POBRANIEM - TYLKO KURIERSKA
- zamówienia o wartości powyżej 299 zł - DARMOWA DOSTAWA
- zamówienia o wartości do 299 zł - kurier 12 zł

ŚLEDZENIE PACZKI

InPOST Znajdź przesyłkę TEL.: 722 444 000

DHL Śledzenie przesyłki TEL.: 42 6 345 345

GLS Śledzenie przesyłki TEL.: 46 814 82 20

ODBIÓR OSOBISTY

Po uprzednim umówieniu się i uzgodnieniu terminu, odbiór osobisty jest możliwy w naszych sklepach na terenie Gliwic (C.H. AUCHAN) i Katowic (C.H. AUCHAN), w godzinach otwarcia poszczególnych stoisk - ADRESY, a także w naszym punkcie w Gliwiach, ul. Pszczyńska 202A. Zapraszamy do kontaktu! 

WYSYŁKI W POLSCE I ZA GRANICĘ

Podane wyżej koszty wysyłek i wysyłki gratisowe dotyczą zamówień realizowanych na terenie Polski.  Wysyłka realizowana jest przez firmy kurierskie DHL bądź GLS.  W przypadku doręczenia do punktów DHL Parcel, wartość pobrania może maksymalnie wynosić 1000 zł.

WYSYŁKI ZA GRANICĘ POLSKI

- do większości krajów UE (z wyłączeniem Malty i Cypru) koszt wysyłki wynosi 39,99 PLN. 
- wysyłka realizowana jest firmą kurierską. Płatność za zamówienie z wysyłką do krajów UE możliwa jest wyłącznie za pomocą systemu PayPal lub payU. 
- w koszyku możesz sprawdzić dostępność koszty dostawy do swojego kraju. 
- czas realizacji takiej przesyłki zależy od kraju przeznaczenia i wynosi od 3 do 7 dni. 

 

DOSTĘPNOŚĆ

Przy każdym produkcie widoczna jest informacja o jego dostępności i czasie wysyłki. Jeśli towar dostępny jest „od ręki” (oznaczony jako "Wysyłka 24 godziny") wysłany zostanie:
► w tym samym dniu – dla zamówień złożonych w dni powszednie i potwierdzonych do godziny 14.00;
► następnego dnia roboczego - dla zamówień złożonych i potwierdzonych po godzinie 14.00;
► w najbliższym dniu roboczym - w przypadku złożenia i potwierdzenia zamówienia w dzień wolny/świąteczny.
W przypadku zamówienia produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin. W przypadku zamówienia kilku produktów może wystąpić konieczność skompletowania zamówienia z różnych magazynów. 

Przy zapłacie przelewem na nasz rachunek bankowy, wysyłka nastąpi po zaksięgowaniu wpłaty, a w przypadku skorzystania z systemu PayU po otrzymaniu akceptacji transakcji przez ten serwis (zazwyczaj trwa to nie dłużej niż kilka minut).

Dostępność towaru można potwierdzić telefonicznie, w dni robocze, w godzinach 9:00 – 20:00 pod numerem telefonu 32 72 99 500.

Jeśli towar dostępny jest "na zamówienie" to termin dostawy podany jest obok i wynosi zazwyczaj 2-7 lub 7-14 dni roboczych, można termin potwierdzić telefonicznie.

Jeśli towar posiada status "Wysyłka: po dostawie" to jest to produkt z najnowszej kolekcji, jaka pojawi się na rynku (najczęściej w ciągu najbliższych miesięcy). Wysyłka takiego produktu nastąpi niezwłocznie po pierwszej dostawie tego produktu - jest to opcja przedsprzedaży. Zachęcamy do kontaktu, jeśli masz więcej pytań i chcesz ustalić dokładniejszy termin.

Jeśli towar posiada status "chwilowo niedostępny" to dostawa aktualnie nie może być zrealizowana. Prosimy o wcześniejsze kontakt z naszym sklepem w celu sprawdzenia u dystrybutora terminu spodziewanej dostawy.

TERMIN DOSTAWY

Termin dostawy przesyłki to zazwyczaj 1 dzień roboczy. Przesyłki wysłane w piątek, w dzień poprzedzający święto lub inny dzień wolny od pracy, dostarczone są w najbliższy dzień roboczy.
W przypadku zakupu kilku produktów czas wysyłki może ulec wydłużeniu ze względu na konieczność kompletowania z rożnych magazynów.
Doręczenie do paczkomatu zajmuje przeważnie 1-2 dni roboczych.

DORĘCZENIE PRZESYŁKI

Wszystkie przesyłki kurierskie są ubezpieczone, zalecamy jednak sprawdzenie jej przy kurierze i w przypadku zauważonej ingerencji w zawartość lub uszkodzenia opakowania natychmiastowe spisanie protokołu uszkodzenia przesyłki!
Pamiętaj! Wszelkie niezgodności produktu z zamówieniem lub uwagi dotyczące stanu produktu powinny być zgłaszane w  przeciągu 24 godzin od otrzymania zamówienia (telefonicznie bądź mailowo), jeżeli reklamacja zostanie zgłoszona po upływie 24 godzin prosimy o postępowanie zgodnie z warunkami przedstawionymi na stronie w zakładce dot. reklamacji.

 

W przypadku pytań lub uwag, prosimy o kontakt pod numerem telefonu: 32 72 99 500 lub za pośrednictwem poczty e-mail: sklep@otozegarki.pl. Dział Obsługi Klienta, jest do dyspozycji Klientów w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach: 9:00-16:00