Dostawa

DOSTĘPNOŚĆ
Przy każdym produkcie widoczna jest informacja o jego dostępności i czasie wysyłki. Jeśli towar dostępny jest „od ręki” (oznaczony jako "Wysyłka DZISIAJ") wysłany zostanie:
► w tym samym dniu – dla zamówień złożonych w dni powszednie i potwierdzonych do godziny 19.00 z formą dostawy DHL;
► następnego dnia roboczego - dla zamówień złożonych i potwierdzonych po godzinie 19.00 z formą dostawy DHL;
► w najbliższym dniu roboczym - w przypadku złożenia i potwierdzenia zamówienia w dzień wolny/świąteczny.
W wyjątkowych przypadkach, przy konieczności wysyłki DHLem z naszego magazynu głównego, paczka może zostać nadana następnego dnia roboczego po złożeniu zamówienia. W takim wypadku klient zostanie poinformowany mailowo.

W przypadku zamówienia produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin. W przypadku zamówienia kilku produktów może wystąpić konieczność skompletowania zamówienia z różnych magazynów. 

Przy zapłacie przelewem na nasz rachunek bankowy, wysyłka nastąpi po zaksięgowaniu wpłaty, a w przypadku skorzystania z systemu PayU po otrzymaniu akceptacji transakcji przez ten serwis (zazwyczaj trwa to nie dłużej niż kilka minut).

Dostępność towaru można potwierdzić telefonicznie, w dni robocze, w godzinach 9:00 – 17:00 pod numerem telefonu 32 72 99 500.

Jeśli towar dostępny jest "na zamówienie" to termin dostawy podany jest obok i wynosi zazwyczaj 3-7 lub 7-14 dni roboczych, można termin potwierdzić telefonicznie.

Jeśli towar posiada status "Wysyłka: po dostawie" to jest to produkt z najnowszej kolekcji, jaka pojawi się na rynku (najczęściej w ciągu najbliższych miesięcy). Wysyłka takiego produktu nastąpi niezwłocznie po pierwszej dostawie tego produktu - jest to opcja przedsprzedaży. Zachęcamy do kontaktu, jeśli masz więcej pytań i chcesz ustalić dokładniejszy termin.

Jeśli towar posiada status "chwilowo niedostępny" to dostawa aktualnie nie może być zrealizowana. Prosimy o wcześniejsze kontakt z naszym sklepem w celu sprawdzenia u dystrybutora terminu spodziewanej dostawy.

 

KOSZTY WYSYŁKI KURIERSKIEJ
Dla zamówień opłaconych z góry - przez payU, przelewem zwykłym lub na raty:
- o wartości powyżej 199 zł wysyłka kurierem jest GRATIS!
- o wartości zamówienia do 199 zł - 12 PLN
Dla zamówień za pobraniem
- o wartości zamówienia powyżej 299 zł - GRATIS!
- o wartości zamówienia do 299 zł - 15 PLN
Podane koszty wysyłek i wysyłki gratisowe dotyczą zamówień realizowanych na terenie Polski.
Koszt wysyłki do krajów UE (z wyłączeniem Malty i Cypru) wynosi 60 PLN. Wysyłka realizowana jest firmą kurierską. Płatność za zamówienie z wysyłką do krajów UE możliwa jest wyłącznie za pomocą systemu PayPal.

Czas realizacji takiej przesyłki zależy od kraju przeznaczenia i wynosi od 3 do 7 dni.
 

 

PACZKOMATY
Przesyłki do paczkomatów dla zamówień o wartości powyżej 300 zł są GRATIS!

Przesyłki do paczkomatów dla zamówień o wartości poniżej 300 zł są  płatne, cena 12 PLN
Nadanie paczki w systemie paczkomatów odbędzie się do trzech dni roboczych od przyjęcia zamówienia. Przesyłka paczkomatem jest dostępna jedynie dla zamówień w pełni opłaconych z góry.

 

 

Linki do stron przewoźników, na których można monitorować status przesyłki oraz numery kontaktowe:
InPOST Znajdź przesyłkę TEL.: 722 444 000
DHL Śledzenie przesyłki TEL.: 42 6 345 345

 

ODBIÓR OSOBISTY:
Po uprzednim umówieniu się i uzgodnieniu terminu, odbiór osobisty jest możliwy w naszych sklepach na terenie Gliwic (C.H. FORUM, C.H. AUCHAN, G.C.H.) i Katowic (C.H. AUCHAN), w godzinach otwarcia poszczególnych stoisk - ADRESY.

 

 

TERMIN DOSTAWY
Termin dostawy przesyłki to zazwyczaj 1 dzień roboczy dla przesyłek realizowanych przez firmę kurierską. Przesyłki wysłane w piątek, w dzień poprzedzający święto lub inny dzień wolny od pracy, dostarczone są w najbliższy dzień roboczy.
W przypadku zakupu kilku produktów czas wysyłki może ulec wydłużeniu ze względu na konieczność kompletowania z rożnych magazynów.
Doręczenie do paczkomatu zajmuje przeważnie 1-2 dni roboczych.


 

 

DORĘCZENIE PRZESYŁKI
Wszystkie przesyłki kurierskie są ubezpieczone, zalecamy jednak sprawdzenie jej przy kurierze i w przypadku zauważonej ingerencji w zawartość lub uszkodzenia opakowania natychmiastowe spisanie protokołu uszkodzenia przesyłki!
Pamiętaj! Wszelkie niezgodności produktu z zamówieniem lub uwagi dotyczące stanu produktu powinny być zgłaszane w  przeciągu 24 godzin od otrzymania zamówienia (telefonicznie bądź mailowo), jeżeli reklamacja zostanie zgłoszona po upływie 24 godzin prosimy o postępowanie zgodnie z warunkami przedstawionymi na stronie w zakładce dot. reklamacji.

 

W przypadku pytań lub uwag, prosimy o kontakt pod numerem telefonu: 32 72 99 500 lub za pośrednictwem poczty e-mail: sklep@otozegarki.pl. Dział Obsługi Klienta, jest do dyspozycji Klientów w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach: 9:00-17:00