Dostawa
KOSZTY DOSTAWY
KOSZT WYSYŁKI DLA ZAMÓWIEŃ PRZEDPŁACONYCH - przelew / payU / Blik / Raty / Płacę później PayPo / Twisto / PayPal
- KURIER DHL / GLS / Punkty DHL
zamówienia 0-199 zł - 12 zł
zamówienia powyżej 199 zł - DARMOWA DOSTAWA
- INPOST PACZKOMATY
zamówienia 0-249 zł - 15 zł
zamówienia powyżej 249 zł - DARMOWA DOSTAWA
- KURIER POCZTEX
zamówienia 0-99 zł - 9.99 zł
zamówienia powyżej 99 zł - DARMOWA DOSTAWA
- PUNKTY POCZTA POLSKA
zamówienia 0-99 zł - 8.99 zł
zamówienia powyżej 99 zł - DARMOWA DOSTAWA
- KURIER INPOST
zamówienia 0-199 zł - 15 zł
zamówienia powyżej 199 zł - 10 zł
KOSZT WYSYŁKI DLA ZAMÓWIEŃ ZA POBRANIEM - TYLKO KURIERSKA DHL i GLS
zamówienia 0 - 299 zł - kurier 15 zł
zamówienia powyżej 299 zł - DARMOWA DOSTAWA
ŚLEDZENIE PACZKI
InPOST Znajdź przesyłkę TEL.: 722 444 000
DHL Śledzenie przesyłki TEL.: 42 6 345 345
GLS Śledzenie przesyłki TEL.: 46 814 82 20
POCZTEX Śledzenie przesyłki
POCZTA POLSKA Śledzenie przesyłki
ODBIÓR OSOBISTY
Po uprzednim umówieniu się i uzgodnieniu terminu, odbiór osobisty jest możliwy w naszym punkcie w Gliwicach, ul. Pszczyńska 202A. Zapraszamy do kontaktu!
WYSYŁKI W POLSCE I ZA GRANICĘ
Podane wyżej koszty wysyłek i wysyłki gratisowe dotyczą zamówień realizowanych na terenie Polski. Wysyłka realizowana jest przez firmy kurierskie DHL bądź GLS. W przypadku doręczenia do punktów DHL Parcel, wartość pobrania może maksymalnie wynosić 1000 zł.
WYSYŁKI ZA GRANICĘ POLSKI
- do większości krajów UE (z wyłączeniem Malty i Cypru) koszt wysyłki wynosi 39,99 PLN.
- wysyłka realizowana jest firmą kurierską. Płatność za zamówienie z wysyłką do krajów UE możliwa jest wyłącznie za pomocą systemu PayPal lub payU.
- w koszyku możesz sprawdzić dostępność koszty dostawy do swojego kraju.
- czas realizacji takiej przesyłki zależy od kraju przeznaczenia i wynosi od 3 do 7 dni.
DOSTĘPNOŚĆ
Przy każdym produkcie widoczna jest informacja o jego dostępności i czasie wysyłki. Jeśli towar dostępny jest „od ręki” (oznaczony jako "Wysyłka 24 godziny") wysłany zostanie:
► w tym samym dniu – dla zamówień złożonych w dni powszednie i potwierdzonych do godziny 14.00;
► następnego dnia roboczego - dla zamówień złożonych i potwierdzonych po godzinie 14.00;
► w najbliższym dniu roboczym - w przypadku złożenia i potwierdzenia zamówienia w dzień wolny/świąteczny.
W przypadku zamówienia produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin. W przypadku zamówienia kilku produktów może wystąpić konieczność skompletowania zamówienia z różnych magazynów.
Przy zapłacie przelewem na nasz rachunek bankowy, wysyłka nastąpi po zaksięgowaniu wpłaty, a w przypadku skorzystania z systemu PayU po otrzymaniu akceptacji transakcji przez ten serwis (zazwyczaj trwa to nie dłużej niż kilka minut).
Dostępność towaru można potwierdzić telefonicznie, w dni robocze, w godzinach 9:00 – 20:00 pod numerem telefonu 32 72 99 500.
Jeśli towar dostępny jest "na zamówienie" to termin dostawy podany jest obok i wynosi zazwyczaj 1- 5, 2-7 lub 7-14 dni roboczych, można termin potwierdzić telefonicznie.
Jeśli towar posiada status "Wysyłka: po dostawie" to jest to produkt z najnowszej kolekcji, jaka pojawi się na rynku (najczęściej w ciągu najbliższych miesięcy). Wysyłka takiego produktu nastąpi niezwłocznie po pierwszej dostawie tego produktu - jest to opcja przedsprzedaży. Zachęcamy do kontaktu, jeśli masz więcej pytań i chcesz ustalić dokładniejszy termin.
Jeśli towar posiada status "chwilowo niedostępny" to dostawa aktualnie nie może być zrealizowana. Prosimy o wcześniejsze kontakt z naszym sklepem w celu sprawdzenia u dystrybutora terminu spodziewanej dostawy.
TERMIN DOSTAWY
Termin dostawy przesyłki to zazwyczaj 1 dzień roboczy. Przesyłki wysłane w piątek, w dzień poprzedzający święto lub inny dzień wolny od pracy, dostarczone są w najbliższy dzień roboczy.
W przypadku zakupu kilku produktów czas wysyłki może ulec wydłużeniu ze względu na konieczność kompletowania z rożnych magazynów.
Doręczenie do paczkomatu zajmuje przeważnie 1-2 dni roboczych.
DORĘCZENIE PRZESYŁKI
Wszystkie przesyłki kurierskie są ubezpieczone, zalecamy jednak sprawdzenie jej przy kurierze i w przypadku zauważonej ingerencji w zawartość lub uszkodzenia opakowania natychmiastowe spisanie protokołu uszkodzenia przesyłki!
Pamiętaj! Wszelkie niezgodności produktu z zamówieniem lub uwagi dotyczące stanu produktu powinny być zgłaszane w przeciągu 24 godzin od otrzymania zamówienia (telefonicznie bądź mailowo), jeżeli reklamacja zostanie zgłoszona po upływie 24 godzin prosimy o postępowanie zgodnie z warunkami przedstawionymi na stronie w zakładce dot. reklamacji.
W przypadku pytań lub uwag, prosimy o kontakt pod numerem telefonu: 32 72 99 500 lub za pośrednictwem poczty e-mail: sklep@otozegarki.pl. Dział Obsługi Klienta, jest do dyspozycji Klientów w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach: 9:00-16:00