Dostawa

DOSTĘPNOŚĆ
Przy każdym produkcie widoczna jest informacja o jego dostępności i czasie wysyłki. Jeśli towar dostępny jest „od ręki” (oznaczony jako "Wysyłka 24 godziny") wysłany zostanie:
► w tym samym dniu – dla zamówień złożonych w dni powszednie i potwierdzonych do godziny 14.00;
► następnego dnia roboczego - dla zamówień złożonych i potwierdzonych po godzinie 14.00;
► w najbliższym dniu roboczym - w przypadku złożenia i potwierdzenia zamówienia w dzień wolny/świąteczny.

W przypadku zamówienia produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin. W przypadku zamówienia kilku produktów może wystąpić konieczność skompletowania zamówienia z różnych magazynów. 

Przy zapłacie przelewem na nasz rachunek bankowy, wysyłka nastąpi po zaksięgowaniu wpłaty, a w przypadku skorzystania z systemu PayU po otrzymaniu akceptacji transakcji przez ten serwis (zazwyczaj trwa to nie dłużej niż kilka minut).

Dostępność towaru można potwierdzić telefonicznie, w dni robocze, w godzinach 9:00 – 20:00 pod numerem telefonu 32 72 99 500.

Jeśli towar dostępny jest "na zamówienie" to termin dostawy podany jest obok i wynosi zazwyczaj 2-7 lub 7-14 dni roboczych, można termin potwierdzić telefonicznie.

Jeśli towar posiada status "Wysyłka: po dostawie" to jest to produkt z najnowszej kolekcji, jaka pojawi się na rynku (najczęściej w ciągu najbliższych miesięcy). Wysyłka takiego produktu nastąpi niezwłocznie po pierwszej dostawie tego produktu - jest to opcja przedsprzedaży. Zachęcamy do kontaktu, jeśli masz więcej pytań i chcesz ustalić dokładniejszy termin.

Jeśli towar posiada status "chwilowo niedostępny" to dostawa aktualnie nie może być zrealizowana. Prosimy o wcześniejsze kontakt z naszym sklepem w celu sprawdzenia u dystrybutora terminu spodziewanej dostawy.

 

KOSZTY WYSYŁKI KURIERSKIEJ
Dla zamówień o wartości powyżej 399 zł wysyłka kurierem jest ZAWSZE GRATIS!

Zamówienia z płatnością z góry - przelewem, przez payU lub na raty

     • wartość zamówienia 1-199 zł - KOSZT WYSYŁKI: 9,99 zł Kurier 
     • wartość zamówienia powyżej 199 zł - WYSYŁKA GRATIS 

Zamówienia z płatnością za pobraniem
     • wartość zamówienia 1-299 zł - KOSZT WYSYŁKI: 12,99 zł Kurier 
     • wartość zamówienia powyżej 299 zł - WYSYŁKA GRATIS

Podane koszty wysyłek i wysyłki gratisowe dotyczą zamówień realizowanych na terenie Polski. Wysyłka realizowana jest przez firmy kurierskie DHL bądź GLS.

Koszt wysyłki do większości krajów UE (z wyłączeniem Malty i Cypru) wynosi 39,99 PLN. Wysyłka do Wielkiej Brytanii to koszt 69,99 zł. Wysyłka realizowana jest firmą kurierską. Płatność za zamówienie z wysyłką do krajów UE możliwa jest wyłącznie za pomocą systemu PayPal lub payU. W koszyku możesz sprawdzić dostępność koszty dostawy do swojego kraju. 

Czas realizacji takiej przesyłki zależy od kraju przeznaczenia i wynosi od 3 do 7 dni. 

 

PACZKOMATY
Przesyłki do paczkomatów dla zamówień o wartości od 199 zł są GRATIS!

Przesyłki do paczkomatów dla zamówień o wartości poniżej 199 zł są  płatne, cena 12 PLN
Przesyłka paczkomatem jest dostępna jedynie dla zamówień w pełni opłaconych z góry.

 

 

Linki do stron przewoźników, na których można monitorować status przesyłki oraz numery kontaktowe:
InPOST Znajdź przesyłkę TEL.: 722 444 000
DHL Śledzenie przesyłki TEL.: 42 6 345 345

GLS Śledzenie przesyłki TEL.: 46 814 82 20

 

ODBIÓR OSOBISTY:
Po uprzednim umówieniu się i uzgodnieniu terminu, odbiór osobisty jest możliwy w naszych sklepach na terenie Gliwic (C.H. AUCHAN) i Katowic (C.H. AUCHAN), w godzinach otwarcia poszczególnych stoisk - ADRESY. Uprzejmie informujemy, że zgodnie z decyzją rządu, od dnia 7 listopada 2020 - nasze salony w C.H. AUCHAN w Gliwicach i Katowicach pozostaną zamknięte. Nasz sklep internetowy realizuje zamówienia niezmiennie 24/7, a ODBIÓR OSOBISTY JEST MOŻLIWY w naszym punkcie w Gliwiach, ul. Pszczyńska 202A. Zapraszamy do kontaktu!

 

 

TERMIN DOSTAWY
Termin dostawy przesyłki to zazwyczaj 1 dzień roboczy dla przesyłek realizowanych przez firmę kurierską. Przesyłki wysłane w piątek, w dzień poprzedzający święto lub inny dzień wolny od pracy, dostarczone są w najbliższy dzień roboczy.
W przypadku zakupu kilku produktów czas wysyłki może ulec wydłużeniu ze względu na konieczność kompletowania z rożnych magazynów.
Doręczenie do paczkomatu zajmuje przeważnie 1-2 dni roboczych.


 

 

DORĘCZENIE PRZESYŁKI
Wszystkie przesyłki kurierskie są ubezpieczone, zalecamy jednak sprawdzenie jej przy kurierze i w przypadku zauważonej ingerencji w zawartość lub uszkodzenia opakowania natychmiastowe spisanie protokołu uszkodzenia przesyłki!
Pamiętaj! Wszelkie niezgodności produktu z zamówieniem lub uwagi dotyczące stanu produktu powinny być zgłaszane w  przeciągu 24 godzin od otrzymania zamówienia (telefonicznie bądź mailowo), jeżeli reklamacja zostanie zgłoszona po upływie 24 godzin prosimy o postępowanie zgodnie z warunkami przedstawionymi na stronie w zakładce dot. reklamacji.

 

W przypadku pytań lub uwag, prosimy o kontakt pod numerem telefonu: 32 72 99 500 lub za pośrednictwem poczty e-mail: sklep@otozegarki.pl. Dział Obsługi Klienta, jest do dyspozycji Klientów w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach: 9:00-16:00