Darmowy zwrot i wymiana do roku
Jako pierwszy sklep w branży oferujemy opcję DARMOWEJ WYMIANY LUB ZWROTU zakupionych u nas przedmiotów i wydłużamy okres, w którym możesz to zrobić DO 365 DNI - masz ROK na podjęcie ostatecznej decyzji o zakupie zegarka lub biżuterii!
Wszystko specjalnie dla naszych klientów!
Każdy zakup u nas to gwarancja satysfakcji, nie ryzykuj nieudanego prezentu!
Aby BEZPŁATNIE zwrócić lub zgłosić wymianę na zakupiony od nas produkt wystarczą dwa proste kroki:
1. Zwracany przedmiot zapakuj bezpiecznie i dołącz do niego odpowiedni formularz:
* wzór formularza wymiany - jeśli chcesz dokonać wymiany na inny produkt
* wzór formularza zwrotu - jeśli chcesz otrzymać zwrot pieniędzy
Pamiętaj aby zapakować cały otrzymany od nas komplet wraz z dowódem zakupu oraz kartą gwarancyjną.
Zwracany towar winien nie nosić śladów użytkowania oraz powinien posiadać oryginalne opakowanie i wszystkie dokumenty.
2. Wypełnij formularz DHL i nadaj paczkę w Punkcie DHL Parcel Shop (sprawdź lokalizacje tutaj)
link do formularza znajduje się w mailu, który otrzymałeś/łaś po złożeniu zamówienia w naszym sklepie:
- wypełnij formularz ze swoimi danymi jako nadawcy (połączenie jest bezpieczne więc nie musisz obawiać się o podawane dane);
- wybierz, w którym punkcie Parcel Shop nadasz paczkę
- kliknij Zwróć paczkę!
- do nadania przesyłki zwrotnej konieczne jest wydrukowanie listu przewozowego.
Oddaj paczkę w wybranym punkcie Parcel Shop.
Klient jest zobowiązany posiadać wydrukowaną etykietę. W przypadku jej braku w Punkcie DHL taką etykietę można wydrukować, usługa ta jednak jest odpłatna i kosztuje 4,30 zł i w przypadku, gdy klient etykiety nie będzie posiadał, taka kwota zostanie potrącona ze zwrotu.
Następnie my dokonujemy wymiany lub zwrotu zgodnie z wybraną przez Ciebie opcją, a Ty nie żałujesz podjętej przez siebie decyzji!
Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz pomocy skontaktuj się z nami - 32 72 99 500 Nasi konsultanci z chęcią pomogą lub rozwieją wątpliwości
Jeśli chcesz dokonać zwrotu lub wymiany doręczając produkt do nas w inny sposób, na swój koszt, odeślij go na adres:
SAXO GROUP OTOZEGARKI
ul. Pszczyńska 202A, 44-100 Gliwice
tel. 533-777-429
W związku z aktualnym stanem epidemii, mogą wystąpić opóźnienia w obsłudze reklamacji i zwrotów - w trosce o bezpieczeństwo naszych pracowników, paczki przychodzące będziemy przechowywać w okresowej 3 dniowej kwarantannie.
Towar z wykonanym grawerem lub inną dokonaną indywidualną zmianą na produkcie, nie podlega zwrotowi ani wymianie.
Pierścionki SAXO z diamentami są produktami na zamówienie, wyprodukowane według specyfikacji konsumenta, w związku z czym nie ma możliwości ich zwrotu bądź wymiany. Po zamówieniu produktu możliwa jest wyłącznie regulacja rozmiaru (rozpatrywana indywidualnie dla konkretnego modelu i rozmiaru).
Opcja darmowego zwrotu lub wymiany dotyczy wyłącznie wysyłek na terenie Polski. Opcja skierowana do Konsumentów i osób fizycznych niebędących konsumentem, prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą, dokonujących zakupu niezwiązanego z prowadzoną działalnością, czyli zawierających umowę o charakterze niezawodowym.
Opcja darmowego zwrotu lub wymiany obowiązuje na pierwsze zamówienie i pierwszy doręczony produkt. Późniejsze wymiany czy realizacje zamówień (np. z wykorzystaniem nowego kodu benefitowego, przykładowo myBenefit, po zwrocie pierwotnego zamówienia) są odpłatne wg standardowego cennika dostaw, a doręczenie produktu na zwrot/wymianę leży po stronie klienta.
Dot. zwrotu/wymiany smartwatchy i urządzeń pomiarowych - przed odesłaniem produktu po stronie klienta leży usunięcie wszelkich wprowadzonych przez niego danych/przywrócenie do ustawień fabrycznych. Jeżeli urządzenie zostanie odesłane bez uprzedniego przywrócenia do ustawień fabrycznych/usunięcia danych, zwracający zostanie obciążony kosztem usunięcia danych w wysokości 40 zł.