Brak produktów w wybranej kategorii spełniających kryteria wyświetlania.
Brak produktów w wybranej kategorii spełniających kryteria wyświetlania.
MISFIT jest amerykańską marką, którą w 2011 roku założyli Sonny Vu, Sridhar Iyengar oraz John Sculley. Jej produktami są elementy biżuteryjne, zegarki i dodatki z działu elektroniki użytkowej, tzw. wearable technology, które opierają się na unikalnym, modnym designie, zgodnym z najbardziej aktualnymi trendami i nowoczesnym stylu, który prezentuje się w subtelny sposób. Smartwatche i trackery MISFIT skierowane są do osób, które nie chcą wybierać między modnymi dodatkami a funkcjonalnością – od dziś nawet zwykła bransoletka czy naszyjnik mogą wspierać w prowadzeniu aktywnego trybu życia i ułatwiać codzienne czynności. Większość modeli opiera się na funkcjach całodobowego monitorowania aktywności oraz monitorowania snu – smartbandy Misfit zliczają wykonane kroki, spalone kalorie i przesyłają dane do kompatybilnego smartfona. Marka szybko osiągnęła sukces i aktualnie należy do wiodącej prym na rynku dodatków Grupy Fossil. Marka Misfit została założona 14 października 2011, a jej nazwa jest swoistym uhonorowaniem dorobku Steve Jobsa, zmarłego na kilka dni przed rozpoczęciem działalności Misfit, a dokładniej została zainspirowana reklamą debiutującego Appla w 1997 roku „Thinh Different” i sloganu "Here’s to the crazy ones. The misfits. The rebels. The troublemakers. The round pegs in the square holes”. Pierwszy produkt marki Misfit – SHINE – został wypuszczony na rynek w 2012 roku. Pod koniec 2014 roku marka przedstawiła model Flash, czyli wodoodporny fitness band z około sześciomiesięcznym czasem życia baterii, który pozwalał na monitorowanie akcji serca. Od początku 2015 roku marka poszczerzyła swoje zainteresowanie na technologię SMART i wsparcie w obsłudze elektroniki domowej (użytkownicy Shine i Flash mogli steroać przykładowo zamkami drzwi z mieszkań, oświetleniem czy termostatami!) . Także w tym roku dzięki aktualizacji poszerzono funkcjonalność o integracje z aplikacjami Spotify i Yo. Pod koniec 2015 roku Misfit stało się częścią Fossil Group i przedstawiło nowy model Ray – biżuteryjny tracker aktywności. Podczas swojej działalności Misfit współpracowała ze znanymi markami i przedsiębiorstwami przykładowo Coca-Colą, Victoria’s Secret czy Swarovskim. To idealny przykład marki, która nie tylko skupia się na jednej właściwości – produkty MISFIT są zarówno funkcjonalne jak i stylowe.