Serwis G.Rossi

Wszystkie produkty w naszym sklepie są oryginalnymi, pełnowartościowymi wyrobami, pochodzacymi z legalnych polskich dystrybucji zapewniającej serwisowanie w Polsce. Smartwatche G.Rossi z naszej oferty pochodzą od ich jedynego, oficjalnego dystrybutora w Polsce, objęte są 24 miesięcznym okresem gwaracyjnym.

Okres gwarancji na poszczególne produkty rozpoczyna się od daty sprzedaży sprzętu.

G. ROSSI REKLAMACJA
W tym przypadku konieczny będzie przegląd zegarka pod kątem wad objętych gwarancją. Uprzejmie prosimy o wysłanie do naszego serwisu reklamowanego produktu. Zegarki wobec których zgłasza się reklamację uprzejmie prosimy o przesłanie (za pośrednictwem aplikacji mobilnej/usługi InPost) do:
- Paczkomatu KRA02H, ul. Szlak 1A, 31-161 Kraków (paczkę prosimy zarejestrować na nr tel. serwisu: 881-202-131; serwis@grossi.pl),
- lub za pośrednictwem usługi kurierskiej na adres: ul. Sereno Fenn'a 6/3, 31-143 Kraków (w tym przypadku w dniu nadania paczki prosimy o powiadomienie sms lub mailowe o jej nadaniu oraz podanie nazwy użytej firmy kurierskiej).

Uprzejmie prosimy o wysyłanie w oryginalnym opakowaniu zegarków wraz z oryginalną ładowarką, instrukcją obsługi/kartą gwarancyjną, kopią dowodu zakupu oraz krótką notką zawierającą informację co do zgłaszanej wady zegarka. Prosimy również o dołączenie (wewnątrz opakowania) nr telefonu kontaktowego, adresu mail oraz adresu zwrotnego, na który życzą sobie Państwo otrzymać wymienione komponenty zegarka, w przypadku uznania reklamacji.

GRAVITY REKLAMACJA
W tym przypadku konieczny będzie przegląd zegarka pod kątem wad objętych gwarancją. Uprzejmie prosimy o wysłanie do naszego serwisu reklamowanego produktu. Zegarki wobec których zgłasza się reklamację uprzejmie prosimy o przesłanie (za pośrednictwem aplikacji mobilnej/usługi InPost) do:
Paczkomatu KRA02H, ul. Szlak 1A, 31-161 Kraków (paczkę prosimy zarejestrować na nr tel. serwisu: 881-202-277; serwis@gravitywatch.pl),
- lub za pośrednictwem usługi kurierskiej na adres: : ul. Sereno Fenn'a 6/3, 31-143 Kraków (w tym przypadku w dniu nadania paczki prosimy o powiadomienie sms lub mailowe o jej nadaniu oraz podanie nazwy użytej firmy kurierskiej).

Uprzejmie prosimy o wysyłanie w oryginalnym opakowaniu zegarków wraz z oryginalną ładowarką, instrukcją obsługi/kartą gwarancyjną, kopią dowodu zakupu oraz krótką notką zawierającą informację co do zgłaszanej wady zegarka. Prosimy również o dołączenie (wewnątrz opakowania) nr telefonu kontaktowego, adresu mail oraz adresu zwrotnego, na który życzą sobie Państwo otrzymać wymienione komponenty zegarka, w przypadku uznania reklamacji.