Serwis G.Rossi

Wszystkie produkty w naszym sklepie są oryginalnymi, pełnowartościowymi wyrobami, pochodzacymi z legalnych polskich dystrybucji zapewniającej serwisowanie w Polsce. Smartwatche G.Rossi z naszej oferty pochodzą od ich jedynego, oficjalnego dystrybutora w Polsce, objęte są 24 miesięcznym okresem gwaracyjnym.

Okres gwarancji na poszczególne produkty rozpoczyna się od daty sprzedaży sprzętu.

Kontakt do serwisu: 
Piotr Kędra
Telefon: +48 881 202 131
Godziny pracy:
Poniedziałek 15:00 - 19:00
Wtorek 15:00 - 19:00
Środa 15:00 - 19:00
Czwartek 15:00 - 19:00
Piątek 15:00 - 19:00

Skontaktuj się z serwisem w celu uzyskania instrukcji skłądania reklamacji.

Instrukcja zgłoszenia produktu na reklamację

Zegarki wobec których zgłasza się reklamację uprzejmie prosimy o przesłanie (za pośrednictwem aplikacji mobilnej/usługi InPost)

► do paczkomatu KRA81M, Rakowicka 31, 31-510 Kraków (paczkę prosimy zarejestrować na nr tel. serwisu: 881-202-131; serwis@grossi.pl),

► za pośrednictwem usługi kurierskiej na adres: Aleja Pułkownika Władysława Beliny-Prażmowskiego 64/2, 31-517 Kraków (w tym przypadku w dniu nadania paczki prosimy o powiadomienie sms lub mailowe o jej nadaniu oraz podanie nazwy użytej firmy kurierskiej).

Uprzejmie prosimy o wysyłanie w oryginalnym opakowaniu zegarków wraz z oryginalną ładowarką, instrukcją obsługi/kartą gwarancyjną, kopią dowodu zakupu oraz krótką notką zawierającą informację co do zgłaszanej wady zegarka. Prosimy również o dołączenie (wewnątrz opakowania) nr telefonu kontaktowego, adresu mail oraz adresu zwrotnego, na który życzą sobie Państwo otrzymać wymienione komponenty zegarka, w przypadku uznania reklamacji.