Serwis MR Zegarki

Wszystkie produkty w naszym sklepie są oryginalnymi, pełnowartościowymi wyrobami, pochodzacymi z legalnych polskich dystrybucji zapewniającej serwisowanie w Polsce. Marki takie jak:

BISSET | RUBICON 

z naszej oferty pochodzą od ich jedynego, oficjalnego dystrybutora w Polsce - MR Zegarki.

MR Zegarki jest dystrybutorem marek typowo związanych z branżą zegarmistrzowską - w swojej ofercie posiadają jedynie w 100% oryginalne, nowe i pełnowartościowe produkty bestsellerowych i cenionych światowych marek.

Wszelkie reklamacje związane z produktami w/w marek można na podstawie gwarancji kierować bezpośrednio do autoryzowanego serwisu zapewnianego przez dystrybutora:

GŁÓWNY SERWIS 
MR ZEGARKI Serwis
ul.Towarowa 2
44-172 Poniszowice
mail do serwisu serwis@mr-zegarki.pl
telefon (32) 258-71-14 wew 24

Skontaktuj się z serwisem przed wysyłką/doręczeniem towaru, celem ustalenia wymaganych dokumentów.


Problem z połączeniem smartwatcha Rubicon? Sprawdź poniższą instrukcję z serwisu marki!

Należy pamiętać, aby: 

  • w telefonie była załączona lokalizacja,
  • parowanie było przeprowadzone tylko i wyłącznie z poziomu aplikacji, jeżeli został sparowany przez Bluetooth telefonu to należy go usunąć,
  • wszystkie pozwolenia na przekazywanie powiadomień były zatwierdzone zarówno z poziomu aplikacji jak i w systemie telefonu (ustawienia aplikacji),
  • należy pamiętać, że ściany, a zwłaszcza żelbeton mogą blokować sygnał BLUETOOTH,
  • telefon po utracie parowania potrzebuje do kilkunastu sekund, aby ponownie sparować się z zegarkiem,
  • nie należy zamykać aplikacji tylko ją zminimalizować (APLIKACJA MUSI DZIAŁAĆ W TLE).


Czas działania smartwatcha jest uzależniony od tego z jak wielu jego funkcji korzystamy, każda dodatkowa funkcja (rozświetlanie ekranu, monitoring tętna, powiadomienia itp.) wpływa na skrócenie tego czasu 

W przypadku dalszych problemów z parowaniem zegarka należy: 

  • usunąć dane z aplikacji,
  • wchodzimy w ustawienia telefonu-aplikacje-wybieramy aplikacje z listu-w zakładce pamięć lub domyślna pamięć klikamy wyczyść pamięć/dane,
  • sprawdzamy czy mamy najnowszą wersje aplikacji,
  • restartujemy Bluetooth w telefonie,
  • restartujemy telefon.