Serwis MR Zegarki
Wszystkie produkty w naszym sklepie są oryginalnymi, pełnowartościowymi wyrobami, pochodzacymi z legalnych polskich dystrybucji zapewniającej serwisowanie w Polsce. Marki takie jak:
z naszej oferty pochodzą od ich jedynego, oficjalnego dystrybutora w Polsce - MR Zegarki.
MR Zegarki jest dystrybutorem marek typowo związanych z branżą zegarmistrzowską - w swojej ofercie posiadają jedynie w 100% oryginalne, nowe i pełnowartościowe produkty bestsellerowych i cenionych światowych marek.
mail do serwisu serwis-zegarki@grupabmb.pl
telefon (32) 258-71-14 wew 24
KROK 1
Pobierz i wypełnij formularz drukowanymi literami. FORMULARZ REKLAMACYJNY
KROK 2
Zapakuj niezbędne rzeczy
- Uszkodzony zegarek/smartwatch
- Wypełniony formularz gwarancyjny
- Dokument potwierdzający zakup (faktura/paragon)
- Kartę gwarancyjną
- Ładowarkę
KROK 3
Odeślij produkt: OTOZEGARKI - Saxo Group sp. z o.o. sp.k. Pszczyńska 202A 44-100 GLIWICE
Lub przynieś osobiście do jednego z naszych salonów - ADRESY
UWAGA! PRZYJMUJEMY WYŁĄCZNIE PRODUKTY ZAKUPIONE W NASZYM SKLEPIE!
Problem z połączeniem smartwatcha Rubicon? Sprawdź poniższą instrukcję z serwisu marki!
Należy pamiętać, aby:
- w telefonie była załączona lokalizacja,
- parowanie było przeprowadzone tylko i wyłącznie z poziomu aplikacji, jeżeli został sparowany przez Bluetooth telefonu to należy go usunąć,
- wszystkie pozwolenia na przekazywanie powiadomień były zatwierdzone zarówno z poziomu aplikacji jak i w systemie telefonu (ustawienia aplikacji),
- należy pamiętać, że ściany, a zwłaszcza żelbeton mogą blokować sygnał BLUETOOTH,
- telefon po utracie parowania potrzebuje do kilkunastu sekund, aby ponownie sparować się z zegarkiem,
- nie należy zamykać aplikacji tylko ją zminimalizować (APLIKACJA MUSI DZIAŁAĆ W TLE).
Czas działania smartwatcha jest uzależniony od tego z jak wielu jego funkcji korzystamy, każda dodatkowa funkcja (rozświetlanie ekranu, monitoring tętna, powiadomienia itp.) wpływa na skrócenie tego czasu
W przypadku dalszych problemów z parowaniem zegarka należy:
- usunąć dane z aplikacji,
- wchodzimy w ustawienia telefonu-aplikacje-wybieramy aplikacje z listu-w zakładce pamięć lub domyślna pamięć klikamy wyczyść pamięć/dane,
- sprawdzamy czy mamy najnowszą wersje aplikacji,
- restartujemy Bluetooth w telefonie,
- restartujemy telefon.