Serwis Pacific

Wszystkie produkty w naszym sklepie są oryginalnymi, pełnowartościowymi wyrobami, pochodzacymi z legalnych polskich dystrybucji zapewniającej serwisowanie w Polsce. Marka

PACIFIC

z naszej oferty pochodzą od ich jedynego, oficjalnego dystrybutora w Polsce.

Wszelkie reklamacje związane z produktami w/w marek można na podstawie gwarancji kierować bezpośrednio do autoryzowanego serwisu zapewnianego przez dystrybutora:

GŁÓWNY SERWIS 

Serwis Pacific Smart

PERFECT HURT WOJCIECH KOZŁOWSKI
ul.Godebskiego 2D
05-090 Janki

tel.695910316,

e-mail: danielklein.polska@gmail.com (w temacie oznaczyć do Pana Sebastiana)

Skontaktuj się z serwisem przed wysyłką/doręczeniem towaru, celem ustalenia wymaganych dokumentów.


INFORMACJA LISTOPAD 2020 r. DOTYCZY MODELU PACIFIC 05 - informacja od marki Pacific i centrum serwisowego:

W związku z problemem który wystąpił w urządzeniu Pacific 5 przesyłamy wyjaśnienia oraz instruckję instalacji aplikacji. Niestety, ale producent Smartwatch Pacific 5 zakończył współpracę z aplikacją fundo przez co pojawiają się problemy z parowaniem urządzeń.

łaśnie powstała nowa aplikacja dedykowana do tego modelu Smartwatcha. Aplikacja nie jest dostępna w "sklep play" i "app store" więc należy pobrać ją bezpośrednio z tego linku: http://download.microwear.com/mactive2.html

Poniżej załączamy film instruktażowy jak krok po korku zainstalować aplikację na swoim smartfonie.
Smartfon przystosowany jest pod konkretny sklep z aplikacjami, przez co pobieranie aplikacji z innych źródeł może spowodować pojawienie się komunikatów typu: "Pliki tego typu mogą wyrządzić szkody na urządzeniu..." itd. Aplikacja jest całkowicie bezpieczna i nie powoduje uszkodzeń, więc zalecamy wyrażenie zgody na pobranie tej aplikacji. W ustawieniach smartfona należy równieź zezwolić na pobranie aplikacji ze źródeł innych niż sklep Play/iOS

  • Android: Ustawienia-Zabezpieczenia-zainstaluj nieznane apliakcje-M Active2-Zezwalaj z tego źródła1
  • iOS: Ustawienia-Ogólne-Zarządzanie urządzeniami-Sichuan...-Ufaj

Jeśli wystąpią problemy z instalacją aplikacji prosimy o wiadomość na adres e-mail danielklein.polska@gmail.com Postaramy się udzielić szybkiej pomocy.
Bardzo przepraszamy za pojawienie się tego typu problemu, niestety są to awarie na które nie mamy bezpośredniego wpływu.