Smartwatche Hybrydowe Fossil FAQ

FOSSIL Q - SMARTWATCH’E HYBRYDOWE << zobacz dostępne modele

(dokładne informacje dot. konkretnego modelu można znaleźć w instrukcji obsługi bądź opisie produktu. Modele hybrydowe Fossil Q nieznacznie różnią się od siebie cechami/funkcjonalnością). Poniżej prezentujemy najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi przygotowane przez markę Fossil.

SPIS TREŚCI

USTAWIENIA OGÓLNE & APLIKACJA
PAROWANIE/SYNCHRONIZACJA
BATERIA
FUNKCJE
INTEGRACJA Z INNYMI APLIKACJAMI
ŚLEDZENIE AKTYWNOŚCI
MONITOROWANIE SNU
ŚLEDZENIE POSTĘPÓW W REALIZACJI CELU
Q LINK
Q POWIADOMIENIA
KONTO & USTAWIENIA
URZĄDZENIA
PRYWATNOŚĆ
GWARANCJA

 

 


USTAWIENIA OGÓLNE & APLIKACJA

KTÓRE TELEFONY SĄ ZGODNE Z MOIM SMARTWATCH'EM HYBRYDOWYM?
Twój Smartwatch Hybrydowy jest zgodny z telefonami Android™ i iPhone®, pracującymi na systemie Android OS 4.4 lub nowszym, iOS 8.1/iPhone 5 i nowszym (oznaczone w opisie produktu). Wszystkie urządzenia wykorzystują technologię Bluetooth® o ulepszonym standardzie transmisji danych 4.1 Low Energy.

CO OTRZYMUJĘ W ZESTAWIE ZE SMARTWATCH'EM HYBRYDOWYM?
Zegarek, który otrzymujesz posiada baterię pastylkową, narzędzie do wymiany baterii, Książeczkę informacyjną na temat gwarancji oraz Przewodnik po szybkim uruchamianiu.

JAK USTAWIĆ MOJE URZĄDZENIE?
Aby ustawić Twoje urządzenie skorzystaj z Przewodnika po szybkim uruchamianiu, który otrzymałeś w zestawie ze swoim Smartwatch'em Hybrydowym, lub postępuj zgodnie z poniższymi instrukcjami:
1. Pobierz i zainstaluj w swoim telefonie Aplikację Fossil Q ze sklepu App Store® lub Google Play™. Postępuj zgodnie z instrukcjami, by utworzyć konto.
2. Przełącz zegarek na tryb parowania. Wciśnij i przytrzymaj środkowy przycisk przez 5 sekund. Zegarek zawibruje trzykrotnie, a wskazówka małej tarczy poruszy się.
3. Aplikacja przeprowadzi Cię przez proces łączenia i ustawiania Twojego Smartwatch'a Hybrydowego.

WCISKAM PRZYCISK, ALE WSKAZÓWKI ROBIĄ JEDEN OBRÓT A NASTĘPNIE ZATRZYMUJĄ SIĘ. CO JEST NIE TAK?
Twój Smartwatch Hybrydowy wymaga sparowania z telefonem przy pomocy Aplikacji. Postępuj zgodnie ze wskazówkami w części: "JAK USTAWIĆ MOJE URZĄDZENIE?”

JAK DALEKO MOŻE ZNAJDOWAĆ SIĘ MÓJ ZEGAREK OD MOJEGO TELEFONU BEZ ZERWANIA POŁĄCZENIA?
Zasięg bezprzewodowego połączenia Bluetooth pomiędzy Twoim telefonem a Smartwatchem Hybrydowym może się bardzo różnić w zależności od otoczenia. Przeważnie powinien on wynosić przynajmniej 10 metrów.

CZY MÓJ ZEGAREK MUSI BYĆ PODŁĄCZONY DO TELEFONU W CELU SYNCHRONIZACJI DANYCH Z APLIKACJĄ?
Nie, wszystkie dane i informacje z Twojego urządzenia synchronizują się bezprzewodowo z aplikacją na smartfonie, przy pomocy technologii Bluetooth.

JAK POBRAĆ APLIKACJĘ?
iOS: Idź do sklepu App store, wpisz "Fossil Q" w oknie wyszukiwania, wybierz aplikację i dotknij “Pobierz”. Czekaj aż aplikacja zostanie pobrana na Twój telefon.
Android: Idź do sklepu Google Play, wpisz "Fossil Q" w oknie wyszukiwania, wybierz aplikację i dotknij “Instaluj”. Czekaj aż aplikacja zostanie pobrana na Twój telefon.

JAK ZALOGOWAĆ SIĘ NA KONTO, BY KORZYSTAĆ Z APLIKACJI?
Możesz zalogować się do konta przy użyciu swojego adresu e-mail, konta Facebook lub konta Google.

DLACZEGO MUSZĘ PODAĆ INFORMACJE NA TEMAT WIEKU / WAGI / WZROSTU?
Informacja o Twoim wieku zasila nasze algorytmy aktywności (kroki, kalorie, itp.) i sprawia, że są one bardziej precyzyjne. Aby korzystać z tej aplikacji, musisz mieć ukończone 14 lat.

JAK MOGĘ ODINSTALOWAĆ APLIKACJĘ?
iOS: Wciśnij i przytrzymaj ikonkę aplikacji do momentu, gdy pojawi się krzyżyk “X” w górnym lewym rogu ikonki. Następnie dotknij krzyżyka “X”.
Android: Odinstaluj aplikację, wchodząc do aplikacji. Tam wciśnij i przytrzymaj ikonkę Aplikacji i przeciągnij do “Odinstaluj” lub wciśnij ikonkę Aplikacji i dotknij “USUŃ”.

 

PAROWANIE/SYNCHRONIZACJA

JAK SPAROWAĆ MÓJ SMARTWATCH HYBRYDOWY Z MOIM TELEFONEM?
Pobierz aplikację, załóż konto i postępuj zgodnie z podpowiedziami na ekranie, by dodać nowe urządzenie do swojego konta. W aplikacji wybierz, które urządzenie chcesz sparować. Zaakceptuj prośbę o parowanie przez Bluetooth, wybierając ”Rozpocznij Parowanie”. Zobaczysz wtedy ekran potwierdzenia. Może się zdarzyć, że będziesz musiał zaktualizować oprogramowanie układowe firmware. W takim przypadku, dotknij “Aktualizuj” i czekaj na ukończenie procesu aktualizacji.

DLACZEGO NIE MOGĘ SPAROWAĆ MOJEGO ZEGARKA Z TELEFONEM?
Może to wynikać z kilku powodów:
* Nie pobrałeś i nie zainstalowałeś Aplikacji. Postępuj zgodnie z instrukcją w części: “USTAWIENIA OGÓLNE & APLIKACJA”.
* Bateria ma niski poziom energii. Postępuj zgodnie z informacjami w części: "JAK DOWIEDZIEĆ SIĘ, CZY BATERIA W MOIM SMARTWATCHU HYBRYDOWYM JEST WYCZERPANA I WYMAGA WYMIANY?"
* Zegarek może znajdować się w zbyt dużej odległości od telefonu. Przysuń swój zegarek bliżej telefonu.
* Bluetooth może się rozłączyć w telefonie. Aplikacja powiadomi Cię o tym, że Bluetooth nie jest włączony i poprosi o włączenie go. Włącz Bluetooth na swoim telefonie, korzystając z ustawień Bluetooth. Jeżeli Bluetooth jest włączony, spróbuj go rozłączyć, a następnie włączyć ponownie.
* Twój zegarek może wymagać odłączenia, a następnie ponownego sparowania z telefonem. Postępuj zgodnie z instrukcjami w części “JAK PONOWNIE SPAROWAĆ TEN SAM ZEGAREK Z APLIKACJĄ?”
* Spróbuj wyjść z aplikacji, a następnie otworzyć ją ponownie.

JAK ODŁĄCZYĆ MÓJ ZEGAREK OD TELEFONU?
Otwórz Aplikację. W menu Aplikacji otwórz Ustawienia urządzeń. Odłącz zegarek od aplikacji. Następnie przejdź do ustawień Bluetooth w telefonie i wybierz “zapomnij” lub “odłącz” zegarek.

JAK PONOWNIE SPAROWAĆ TEN SAM ZEGAREK Z APLIKACJĄ?
Jeżeli jeszcze nie odłączyłeś zegarka, postępuj zgodnie z instrukcją w części: “JAK ODŁĄCZYĆ MÓJ ZEGAREK OD TELEFONU?”. Aby ponownie sparować zegarek, postępuj zgodnie z instrukcją w części: "JAK SPAROWAĆ MÓJ SMARTWATCH HYBRYDOWY Z MOIM TELEFONEM?”

JAK SPAROWAĆ DODATKOWE ZEGARKI LUB INNE URZĄDZENIA Z APLIKACJĄ?
Otwórz Aplikację. W menu Aplikacji kliknij “MOJE URZĄDZENIA”. Dotknij “Dodaj” u dołu ekranu. Postępuj zgodnie z instrukcją w części: “JAK USTAWIĆ MOJE URZĄDZENIE?" Pamiętaj, że tylko jedno urządzenie może pozostawać aktywne i połączone w danym momencie.

ILE URZĄDZEŃ MOGĘ SPAROWAĆ Z JEDNĄ APLIKACJĄ?
Możesz sparować dowolną ilość urządzeń z tą aplikacją, jednak tylko jedno urządzenie może pozostawać aktywne i połączone w danym momencie.

JAK PRZEŁĄCZAĆ POMIĘDZY SPAROWANYMI URZĄDZENIAMI?
Otwórz Aplikację. W menu Aplikacji kliknij “MOJE URZĄDZENIA” i wybierz właściwe urządzenie. Pamiętaj, że tylko jedno urządzenie może pozostawać aktywne i połączone w danym momencie.

DLACZEGO MÓJ SPAROWANY SMARTWATCH HYBRYDOWY NIE SYNCHRONIZUJE SIĘ?
Może to wynikać z kilku powodów:
* Zegarek może się rozłączać, gdy znajdzie się poza zasięgiem transferu Bluetooth w telefonie. Zasięg Bluetooth wynosi 10 metrów, w przypadku, gdy telefon i zegarek nie są rozdzielone żadnymi drzwiami, ścianami lub innymi przeszkodami. Bluetooth może się rozłączyć w telefonie. Aplikacja powiadomi Cię o tym, że Bluetooth nie jest włączony i poprosi o włączenie go. Włącz Bluetooth na swoim telefonie, korzystając z ustawień Bluetooth. Jeżeli Bluetooth jest włączony, spróbuj go rozłączyć, a następnie
włączyć ponownie.
* Jeżeli zegarek znajduje się w zasięgu transferu Bluetooth w telefonie, ale nadal nie synchronizuje się, możliwe, że poziom energii baterii jest zbyt niski. Postępuj zgodnie z instrukcją w części: “W JAKI SPOSÓB WŁOŻYĆ/WYMIENIĆ BATERIĘ?”, aby włożyć nową baterię.
* Jeżeli zegarek rozłącza się po wymienieniu baterii oraz kiedy znajduje się w zasięgu Twojego telefonu, spróbuj wyłączyć i ponownie włączyć Bluetooth.
* Jeżeli zegarek nadal się rozłącza, spróbuj wykonać czynności przedstawione w części:
"JAK PONOWNIE SPAROWAĆ TEN SAM ZEGAREK Z APLIKACJĄ?”
* Jeżeli żadna z powyższych sugestii nie przynosi rozwiązania, wybierz “Pomoc” w Ustawieniach aplikacji i skontaktuj się z nami.

 

BATERIA
W JAKI SPOSÓB WŁOŻYĆ/WYMIENIĆ BATERIĘ?
Przy użyciu dołączonego przyrządu (może się różnić w zależności od modelu) lub za pomocą monety, przekręć i otwórz pokrywkę baterii. Usuń starą baterię i zastąp ją nową baterią CR2430.
* Trzymaj przyrząd stabilnie w dół.
* Wsuń dołączony przyrząd lub monetę w rowek z tyłu koperty zegarka.
* Użyj delikatnego nacisku, przekręcając przyrząd lub monetę w lewo, aż znaczniki lub kropki połączą się. Nie przekręcaj nadmiernie.
* Otwórz pokrywkę ręcznie.
* Włóż baterię logiem lub plusem “+” do góry.
* Nałóż z powrotem pokrywkę.
* Aby zamknąć, użyj delikatnego nacisku podczas przekręcania przyrządu lub monety prawo. Połącz kropki lub znaczniki.

JAK DŁUGO BĘDZIE DZIAŁAĆ BATERIA W MOIM SMARTWATCH'U HYBRYDOWYM?
Twoja bateria będzie działać do 6 miesięcy, w zależności od użycia.

JAK DOWIEDZIEĆ SIĘ, CZY BATERIA W MOIM SMARTWATCHU HYBRYDOWYM JEST WYCZERPANA I WYMAGA WYMIANY?
Twoja aplikacja powiadomi Cię o niskim poziomie baterii. Gdy poziom baterii jest zbyt niski na powiadomienie wibracyjne, wszystkie wskazówki Twojego zegarka przesuną się na godzinę 6. Aplikacja powiadomi Cię, że wszystkie funkcje wykorzystujące wibracje pozostaną nieaktywne do momentu wymiany baterii. Możesz wyłączyć powiadomienie o niskim poziomie baterii zarówno w aplikacji jak i w zegarku, wciskając dowolny przycisk. Po wyłączeniu tego powiadomienia, zegarek powróci do wskazywania godziny.

JAK PRZEDŁUŻYĆ ŻYCIE BATERII?
Twój zegarek informuje Cię o przychodzących powiadomieniach przy pomocy wibracji i ruchu wskazówek. Częste powiadomienia mogą powodować przyspieszone zużycie baterii. Aby przedłużyć życie baterii, możesz:
* Zredukować liczbę Osób lub Aplikacji wybranych w Powiadomieniach. Przejdź do części: “JAK USUNĄĆ KONTAKT LUB APLIKACJĘ Z MOICH POWIADOMIEŃ?”.
*  Wyłączyć Powiadomienia. Sprawdź: "JAK DEZAKTYWOWAĆ POWIADOMIENIA?"

JAKIEGO RODZAJU BATERIĄ ZASILANY JEST MÓJ SMARTWATCH HYBRYDOWY?
Baterią litową, symbol zależny od konkretnego modelu.

GDZIE DOSTANĘ NOWĄ BATERIĘ DO MOJEGO SMARTWATCH'A HYBRYDOWEGO?
Baterię litową można kupić w większości punktów, w których sprzedawane są baterie. Skontaktuj się z nami.


FUNKCJE
CZY MÓJ ZEGAREK JEST ODPORNY NA WODĘ I/LUB KURZ?
Twój zegarek jest odporny na zachlapania i kurz, ale nie rekomendujemy zanurzania go w wodzie. Ponadto, materiał, z którego wykonany jest pasek, np.: skóra, może źle reagować na wodę i kurz.

CZY MÓJ ZEGAREK POSIADA WYŚWIETLACZ, MIKROFON I/LUB GŁOŚNIK?
Zegarek ten nie posiada wyświetlacza, mikrofonu ani głośnika.

CZY MÓJ ZEGAREK POSIADA ALARM?
Twoje urządzenie może, przy pomocy delikatnych wibracji, obudzić Cię lub przypomnieć o czymś. Aby zarządzać Alarmem w Aplikacji, dotknij trzech linii w lewym górnym rogu i otwórz menu nawigacji. W menu nawigacji wybierz Alarmy. Pamiętaj, że zegarek powinien pozostawać na Twoim nadgarstku w porze przewidzianego Alarmu. - Dotyczy wybranych modeli!

CZY MÓJ SMARTWATCH HYBRYDOWY MONITORUJE TĘTNO?
Nie, to urządzenie nie posiada funkcji monitorowania tętna.

CZY MÓJ SMARTWATCH HYBRYDOWY OBSŁUGUJE GPS?
Nie, to urządzenie nie posiada funkcji GPS.

CZY MÓJ SMARTWATCH HYBRYDOWY MOŻE MONITOROWAĆ MÓJ SEN?
Tak. Załóż swój zegarek do snu i dowiedz się, jak wyglądała Twoja noc. Otrzymasz nawet informacje na temat okresów snu lekkiego czy niespokojnego.

CZY MÓJ ZEGAREK POKAZUJE CZAS NAWET, GDY NIE JEST POŁĄCZONY Z MOIM TELEFONEM?
Tak, Twój zegarek będzie kontynuował wskazywanie czasu w strefie czasowej, w której był ostatnio połączony.

JAK USTAWIĆ CZAS NA MOIM SMARTWATCH'U HYBRYDOWYM?
Aby ustawić czas na Smartwatch'u Hybrydowym, w pierwszej kolejności sparuj zegarek ze swoim telefonem. Zegarek automatycznie rozpocznie wskazywanie zaktualizowanego czasu, w tej samej strefie czasowej co Twój telefon. Idź do: “JAK SPAROWAĆ MÓJ SMARTWATCH HYBRYDOWY Z MOIM TELEFONEM?”

JAK SKALIBROWAĆ MÓJ SMARTWATCH HYBRYDOWY?
Skalibruj zegarek z Aplikacją, klikając w trzy linie w górnym lewym rogu ekranu, by wejść do menu nawigacji. W menu nawigacji, wejdź w “MOJE URZĄDZENIA”, a następnie wybierz KALIBRUJ. Aplikacja przeprowadzi Cię przez proces kalibracji.

DLACZEGO WSKAZÓWKI PRZESTAŁY REAGOWAĆ, GDY OTRZYMUJĘ POWIADOMIENIA?
Twój zegarek może wymagać ponownego skalibrowania. Postępuj zgodnie z instrukcją w części: “JAK SKALIBROWAĆ MÓJ SMARTWATCH HYBRYDOWY?”

JAK MOGĘ POZNAĆ WSZYSTKIE FUNKCJE DOSTĘPNE W MOIM URZĄDZENIU?
Dotknij 3 linii w górnym lewym rogu ekranu w aplikacji, aby wejść w menu nawigacji, a następnie wybierz “MOJE URZĄDZENIA”. Dotknij "Funkcje urządzenia", by dowiedzieć się więcej na temat Twojego urządzenia.


INTEGRACJA Z INNYMI APLIKACJAMI
CZY MOGĘ WYSŁAĆ DANE DOTYCZĄCE MOJEJ AKTYWNOŚCI DO INNYCH APLIKACJI?
Tak, możesz wysłać Twój bilans kroków do takich aplikacji jak: Google Fit™, UA Record™ od Under Armour, UP od Jawbone™ oraz Apple Health.

CZY MOGĘ WYSŁAĆ DANE DOTYCZĄCE MOJEJ AKTYWNOŚCI Z INNYCH APLIKACJI DO TEJ APLIKACJI?
Nie, możesz jedynie eksportować swoje dane do innych aplikacji (brak możliwości importowania danych).

DLACZEGO ILOŚĆ MOICH KROKÓW JEST INNA W TEJ APLIKACJI NIŻ W INNYCH APLIKACJACH MONITORUJĄCYCH AKTYWNOŚĆ, KTÓRYCH UŻYWAM?
W celu wykonania podliczeń Twoich kroków wykorzystujemy sensory oraz złożony algorytm. Każda aplikacja posiada inny algorytm, przez co mogą występować różnice w danych.

CZY MOGĘ WYSŁAĆ MOJE DANE DOTYCZĄCE SNU DO INNYCH APLIKACJI?
Nie, wysyłanie danych dotyczących snu do innych aplikacji nie jest możliwe.

CZY MOGĘ IMPORTOWAĆ DANE DOTYCZĄCE SNU Z INNYCH APLIKACJI?
Nie, pobieranie danych dotyczących snu z innych aplikacji nie jest możliwe.

 

ŚLEDZENIE AKTYWNOŚCI

JAKI RODZAJ AKTYWNOŚCI ŚLEDZI MÓJ SMARTWATCH HYBRYDOWY?
Twój zegarek śledzi zarówno Twoją aktywność fizyczną (kroki, kalorie i dystans) jak i sen (czuwanie, sen lekki i niespokojny). Dodatkowo, aplikacja pozwala również na monitorowanie postępów w realizacji wyznaczonych celów, np.: dotyczących spożycia wody czy ćwiczeń fizycznych.

JAK PRZECHODZIĆ POMIĘDZY WIDOKIEM DZIENNYM, TYGODNIOWYM I MIESIĘCZNYM W APLIKACJI?
Z widoku dziennego przesuń ekran w górę, by przejść do widoku tygodniowego, a następnie jeszcze raz w górę, by wyświetlić widok miesięczny. Aby wrócić do widoku dziennego, przewiń ekran w dół.

JAK MOGĘ SPRAWDZAĆ MOJĄ HISTORIĘ AKTYWNOŚCI W APLIKACJI?
Przesuń palcem ekran z lewej do prawej strony, aby wyświetlić historię Twojej aktywności w zestawieniu dziennym, tygodniowym i miesięcznym.

JAK MOGĘ WEJŚĆ DO MOICH USTAWIEŃ AKTYWNOŚCI LUB ZMIENIĆ MÓJ DZIENNY CEL KROKÓW?
W widoku dziennym lub tygodniowym, kliknij na trzy kropki w prawym górnym rogu ekranu, a następnie wybierz “Zmień cel kroków“.

JAK ZMIENIĆ MOJE DANE DOTYCZĄCE WZROSTU I WAGI?
Aby zaktualizować swój wzrost lub wagę, dotknij 3 linie w górnym lewym rogu aplikacji, by wejść w menu nawigacji. Wybierz „Ustawienia”, „Mój Profil” i należy kliknąć “Wzrost” lub “Waga. Przesuwaj w górę lub w dół, by wybrać odpowiednią liczbę, a po zakończeniu dotknij strzałkę wstecz.

JAK MOGĘ ZMIENIĆ JEDNOSTKI MIARY?
Aby zmienić jednostkę miary, dotknij 3 linie w górnym lewym rogu aplikacji, by wejść w menu nawigacji. Wybierz „Ustawienia”, dotknij “Jednostki”, by wybrać odpowiednią jednostkę miary.

JAKIE AKTYWNOŚCI SĄ NAJODPOWIEDNIEJSZE DLA MOJEGO URZĄDZENIA?
Niniejsze urządzenie jest najlepiej przystosowane do śledzenia kroków w czasie chodzenia, biegania i podobnych aktywności wykonywanych w ciągu dnia. Urządzenie to jest jedynie odporne na zachlapanie i pływanie nie jest rekomendowaną aktywnością.

APLIKACJA ZDAJE SIĘ NIE MONITOROWAĆ DANYCH DOTYCZĄCYCH MOICH KROKÓW/AKTYWNOŚCI. JAK MOGĘ TO NAPRAWIĆ?
Upewnij się, że przeszedłeś przez ustawienia śledzenia Aktywności. Następnie sprawdź, czy bateria jest naładowana, a urządzenie połączone z aplikacją. Aby wykonać synchronizację, przejdź do ekranu aktywności, przeciągnij w dół i rozpocznij proces synchronizacji.

LICZNIK KROKÓW/DANE DOTYCZĄCE AKTYWNOŚCI WYDAJĄ SIĘ NIE BYĆ DOKŁADNE. DLACZEGO?
Może to wynikać z następujących powodów:
* Upewnij się, że przeszedłeś przez ustawienia śledzenia aktywności.
* Upewnij się, czy nie wyczerpała się bateria w Twoim urządzeniu i czy urządzenie synchronizuje się z aplikacją.
* Upewnij się, że urządzenie przywiera do Twojego nadgarstka.
* Urządzenie śledzi tylko chodzenie, bieganie i inne podobne aktywności. Jeżeli idąc trzymasz coś w tej samej ręce, na którą założyłeś swoje urządzenie, pomiar kroków może być niedokładny.
* Urządzenie mogło zostać przełączone na tryb odzyskiwania. W takim wypadku monitorowanie aktywności oraz powiadomienia nie będą działać. Aby przywrócić prawidłową pracę, należy zaktualizować oprogramowanie układowe firmware.
* Użyliśmy sensorów oraz złożonego algorytmu, aby móc określić, kiedy dana osoba wykonuje jeden krok. Wierzymy, że nasz algorytm jest dokładnym odzwierciedleniem rzeczywistego ruchu i ignoruje fałszywe ruchy, takie jak zwykłe machanie ręką.

DLACZEGO NIE WIDZĘ PODLICZENIA KALORII?
Dane dotyczące kalorii nie wyświetlą się dopóki nie zostaną ustawione parametry wzrostu i wagi użytkownika. Aby zaktualizować dane, przejdź do: “JAK WPISAĆ DANE DOTYCZĄCE
WAGI I WZROSTU?”

JEŻELI NIE ZSYNCHRONIZUJĘ ZEGARKA, CZY UTRACĘ DANE DOTYCZĄCE MOJEJ AKTYWNOŚCI?
Twój zegarek zachowuje dane przez 14 dni pomiędzy synchronizacjami.

CZY MOGĘ RĘCZNIE WPROWADZIĆ AKTYWNOŚĆ LUB ĆWICZENIE?
Nie, w tym momencie nie jest możliwe ręczne wprowadzanie aktywności fizycznych.

 

MONITOROWANIE SNU

JAKIE PARAMETRY SNU SĄ MONITOROWANE?
Jeśli założysz swój zegarek do snu, automatycznie odnotuje on moment, w którym zaśniesz, zmierzy długość snu, czas trwania snu płytkiego i głębokiego oraz godzinę pobudki.

JAK PRZECHODZIĆ POMIĘDZY WIDOKIEM DZIENNYM, TYGODNIOWYM I MIESIĘCZNYM W APLIKACJI?
Z widoku dziennego przesuń ekran w górę, by przejść do widoku tygodniowego, a następnie jeszcze raz w górę, by wyświetlić widok miesięczny. Aby wrócić do widoku dziennego, przewiń ekran w dół.

CZY MOGĘ W APLIKACJI SPRAWDZIĆ HISTORIĘ SNU?
Przesuń palcem z lewej do prawej strony, aby wyświetlić historię Twojego snu w zestawieniu dziennym, tygodniowym i miesięcznym.

APLIKACJA ZDAJE SIĘ NIE MONITOROWAĆ DANYCH DOTYCZĄCYCH MOJEGO SNU. JAK MOGĘ TO NAPRAWIĆ?
Upewnij się, że przeszedłeś przez ustawienia monitorowania snu, a następnie sprawdź, czy bateria naładowana, a urządzenie włączone i połączone z aplikacją. Aby wykonać synchronizację, przejdź do ekranu snu, przeciągnij w dół i rozpocznij proces synchronizacji.

DANE DOTYCZĄCE MOJEGO SNU WYDAJĄ SIĘ NIE BYĆ DOKŁADNE. DLACZEGO?
Może to wynikać następujących powodów:
* Upewnij się, że przeszedłeś przez ustawienia monitorowania snu
* Upewnij się, że urządzenie jest włączone, posiada naładowaną baterię i jest połączone z Aplikacją.
* Urządzenie mogło zostać przełączone na tryb odzyskiwania. W takim wypadku monitorowanie aktywności oraz powiadomienia nie będą działać. Aby przywrócić prawidłową pracę, należy zaktualizować oprogramowanie układowe – firmware.

JAK MOGĘ EDYTOWAĆ MÓJ DZIENNIK SNU?
Aktualnie nie jest możliwe edytowanie dziennika snu.

CZY NALEŻY UŻYĆ JAKIEGOŚ PRZYCISKU LUB WYKONAĆ JAKIEŚ DZIAŁANIE, BY ROZPOCZĄĆ MONITOROWANIE SNU?
Nie, Twój Smartwatch Hybrydowy automatycznie śledzi Twój sen, więc nie potrzebujesz wykonywać żadnego działania, by wejść lub opuścić tryb snu.

 

ŚLEDZENIE POSTĘPÓW W REALIZACJI CELU

CO TO JEST ŚLEDZENIE POSTĘPÓW W REALIZACJI CELU?
Twój zegarek pozwala na śledzenie realizacji wybranego, ustawionego uprzednio celu. Wyznaczanie celów pomoże Ci w nabieraniu zdrowych przyzwyczajeń, takich jak picie wody czy ćwiczenie kondycji fizycznej.

JAK WYZNACZYĆ CEL?
Kliknij w "CELE" w dolnym prawym rogu ekranu aplikacji. Dotknij plus "+" na ekranie, a następnie wybierz jeden z ustawionych celów lub stwórz własny cel. Po ustawieniu częstotliwości i czasu trwania realizacji celu, wybierz „Rozpocznij Cel”. Jeżeli Twoje urządzenie jest aktualnie ustawione na inną funkcję LINK, zostaniesz zapytany, czy chcesz przełączyć LINK na śledzenie postępów w realizacji celu. Twoje urządzenie może wykonywać tylko jedną funkcję LINK jednocześnie. Możesz wybrać odpowiedź “Tak” lub “Nie teraz”.

JAK MAM ZANOTOWAĆ MOJE POSTĘPY?
Notuj swoje postępy w realizacji celu przez wciśnięcie dolnego przycisku zegarka lub ręcznie w Aplikacji, klikając w plus "+".

JAK EDYTOWAĆ CEL?
Kliknij "CELE" w dolnym prawym rogu ekranu aplikacji. Następnie dotknij trzech kropek w górnym prawym rogu ekranu i wybierz "Edytuj cel".

CO SIĘ STANIE, GDY ZREALIZUJĘ SWÓJ CEL?
Aplikacja pogratuluje Ci zrealizowania wyznaczonego celu.

 

Q LINK
CO TO JEST Q LINK?
Q LINK to sposób kontrolowania różnych funkcji w telefonie przy pomocy dolnego przycisku zegarka. W aplikacji możesz wybrać aktywowanie jednego z poniższych ustawień:
* Dzwonek telefonu (Ring My Phone) – znajdź swój telefon, dzwoniąc na niego
* Steruj muzyką (Control My Music) – odtwarzaj/wstrzymaj, przechodź do następnego
lub poprzedniego utworu
* Zrób zdjęcie (Take a Photo) – rób zdjęcia lub selfie
* Sprawdź cel (Goal Tracking) – śledź postępy w realizacji wyznaczonego celu.

W JAKI SPOSÓB MOGĘ ZMIENIĆ FUNKCJĘ KONTROLOWANĄ PRZEZ Q LINK?
Dotknij trzech linii w górnym lewym rogu okna aplikacji, aby otworzyć menu nawigacji. W menu nawigacji, wybierz Q LINK. Zobaczysz wtedy listę funkcji, jakie możesz wybrać. Możesz również całkowicie wyłączyć funkcję Q LINK, przełączając przycisk z górnej prawej strony menu Q LINK.

JAK DZIAŁA FUNKCA „DZWONEK TELEFONU”?
Kiedy wybierzesz „Dzwonek telefonu” jako swoją funkcję Q LINK, za każdym razem, gdy jednokrotnie wciśniesz przycisk w swoim zegarku, zadzwoni Twój telefon. Pamiętaj, że telefon może nie zadzwonić, gdy jest przełączony na tryb cichy.

JAK DZIAŁA FUNKCJA „STERUJ MUZYKĄ”?
Kiedy wybierzesz „Steruj muzyką” jako swoją funkcję Q LINK, dolny przycisk w zegarku będzie mógł kontrolować pliki audio w Twoim telefonie. Przyciśnij raz, by włączyć odtwarzaj/wstrzymaj, przyciśnij dwa razy, aby przejść do kolejnego utworu, oraz przyciśnij i przytrzymaj przycisk przez 2 sekundy, aby cofnąć się do poprzedniego utworu. Aby korzystać z tej funkcji, potrzebujesz aktywnej aplikacji muzycznej, działającej w tle na Twoim telefonie.

JAK DZIAŁA FUNKCJA „ZRÓB ZDJĘCIE”?
Kiedy wybierzesz „Zrób zdjęcie” jako swoją funkcję LINK, dolny przycisk w zegarku będzie mógł kontrolować aparat w Twoim telefonie. Otwórz aparat w telefonie. Przyciśnij jeden raz, aby zrobić pojedyncze zdjęcie, lub przyciśnij i przytrzymaj, aby wykonywać zdjęcia seryjne.

JAK DZIAŁA FUNKCJA „SPRAWDŹ CEL”?
Kiedy wybierzesz „Sprawdź cel” jako swoją funkcję LINK, dolny przycisk w zegarku będzie mógł kontrolować śledzenie postępów w realizacji aktualnych lub wybranych celów.

JAK DEZAKTYWOWAĆ Q LINK?
W celu dezaktywacji funkcji Q LINK, kliknij w ikonkę przełączania on/off w górnym prawym rogu strony startowej Q LINK.

 

Q POWIADOMIENIA

CO TO SĄ Q POWIADOMIENIA?
Powiadomienia to część Twojej Aplikacji, w której możesz spersonalizować powiadomienia, które chcesz otrzymywać na swój zegarek.

CO TO JEST FUNKCJA „MOI ZNAJOMI”?
Funkcja "Moi znajomi” pozwala na otrzymywanie powiadomień od wybranej grupy ludzi z listy Twoich kontaktów. Możesz ustawić, czy chcesz być powiadamiany, kiedy osoby te do Ciebie dzwonią, przysyłają wiadomości i/lub emaile.

JAK MOGĘ DODAĆ KONTAKTY DO FUNKCJI „MOI ZNAJOMI”?
Na stronie startowej Powiadomień, dotknij “Edytuj” obok „Moi znajomi”. Wyszukaj lub przewiń listę dostępnych kontaktów i kliknij w strzałkę, aby zapisać swój wybór.

ILE OSÓB MOGĘ DODAĆ DO MOJEJ LISTY OSÓB?
Możesz dodać do 6 osób.

JAK WYBRAĆ APLIKACJE, Z KTÓRYCH CHCĘ OTRZYMYWAĆ POWIADOMIENIA?
Na stronie startowej Powiadomień, dotknij “Dodaj” lub “Edytuj” obok “Moich aplikacji”, wyszukaj lub przewiń listę dostępnych aplikacji i kliknij w strzałkę, aby zapisać swój wybór.

CO SIĘ STANIE, GDY OTRZYMAM KILKA POWIADOMIEŃ OD APLIKACJI JEDNOCZEŚNIE. CZY WSZYSTKIE POWIADOMIENIA WYŚWIETLĄ SIĘ NA MOIM URZĄDZENIU?
W telefonach iPhone nie wszystkie powiadomienia zostaną wysłane, jeżeli na telefon przyjdzie w tym samym momencie wiele powiadomień (np.: gdy w “Moich aplikacjach” wybierzesz powiadomienia dla wszystkich aplikacji, a Twój telefon otrzyma powiadomienia od Gmail, Inbox, Google+, Facebook i Facebook Messenger jednocześnie, wtedy prawdopodobnie tylko jedno z powiadomień z “Moich aplikacji” zostanie wysłane).

JAK WYŁĄCZYĆ WSZYSTKIE POWIADOMIENIA?
Aby dezaktywować wszystkie powiadomienia, kliknij w ikonkę przełączenia on/off w górnym prawym rogu strony startowej Powiadomień.

JAK MOGĘ USUNĄĆ KONTAKT LUB APLIKACJĘ Z MOICH POWIADOMIEŃ?
Aby usunąć kontakt, po kliknięciu „Edytuj” obok „Moi znajomi” należy wybrać odpowiednią osobę i kliknąć „Usuń”. Aby usunąć aplikację, po kliknięciu „Edytuj” obok „Moje aplikacje” należy odznaczyć odpowiednią aplikację.

JAK MOGĘ WYŁĄCZYĆ RUCH WSKAZÓWEK DLA POWIADOMIEŃ, JEŚLI CHCĘ,ABY MÓJ ZEGAREK UŻYWAŁ JEDYNIE WIBRACJI?
Kliknij na odpowiednią aplikację lub kontakt i dotknij symbolu zakazu w górnym prawym rogu ekranu dla każdego kontaktu lub aplikacji, dla których chcesz wyłączyć powiadomienia wskazówkami. Twój zegarek zakomunikuje nadejście powiadomienia od tego konkretnego kontaktu czy aplikacji wyłącznie przy pomocy wibracji.

JAK ZMIENIĆ SIŁĘ WIBRACJI NA MOIM SMARTWATCH'U HYBRYDOWYM?
Aby wejść do Ustawień, dotknij 3 linii w górnym lewym rogu ekranu i otwórz menu nawigacji. Kliknij „Ustawienia” , wybierz „Ustawienia urządzenia”, kliknij "Siła wibracji" i wybierz pomiędzy lekkimi, średnimi i silnymi wibracjami.

CO ZROBIĆ, GDY NIE OTRZYMUJĘ POWIADOMIEŃ NA MOJE URZĄDZENIE?
Upewnij się, że poziom energii baterii jest wystarczający, a Twoje urządzenie jest prawidłowo połączone z aplikacją. Jeżeli problem nie ustępuje, odłącz urządzenie od telefonu i sparuj je ponownie. Jeżeli używasz jakiegoś innego smartwatcha, który otrzymuje powiadomienia (np.: Apple Watch, Pebble, itp.), komunikaty mogą nie zawsze przychodzić na oba urządzenia. W niektórych przypadkach powiadomienia mogą zostać odebrane przez jedno urządzenia, a przez drugie już nie.

CO ZROBIĆ, GDY MOJE POWIADOMIENIA NIE PRZECHODZĄ?
Upewnij się, że ustawienia aplikacji, z której chcesz odbierać powiadomienia zezwalają na wyświetlanie powiadomień w trybie blokady ekranu na Twoim telefonie. Od ustawień tych zależy, które powiadomienia dotrą do Twojego urządzenia.

 

KONTO & USTAWIENIA URZĄDZENIA

JAK DOSTAĆ SIĘ DO MENU USTAWIEŃ?
Aby dostać się do Ustawień, dotknij 3 linii w górnym lewym rogu okna aplikacji i otwórz menu nawigacji i wybierz „Ustawienia”. W Menu ustawień możesz edytować cele kroków i snu, zmieniać jednostki wagi i wzrostu, zarządzać swoim profilem, połączonymi aplikacjami, powiadomieniami, siłą wibracji oraz uzyskać pomoc.

JAK MOGĘ EDYTOWAĆ SWÓJ PROFIL?
Aby edytować swoje imię lub nazwisko, adres email, hasło lub dane osobiste, wejdź w Ustawienia i kliknij w “Mój profil”. Dotknij pola, które chcesz edytować i użyj klawiatury, by wpisać zmiany. Dotknij strzałki wstecz, gdy skończysz.

JAK USUNĄĆ MOJE KONTO?
Aby usunąć swoje konto, wejdź w Ustawienia i kliknij w “Mój profil”. Dotknij “Usuń konto” u dołu ekranu oraz “OK”, aby potwierdzić operację.

JAK MOGĘ ZREZYGNOWAĆ Z E-MAILI?
Aby zrezygnować z otrzymywania powiadomień o przychodzących emailach, idź do Ustawień, wejdź w Powiadomienia i kliknij ikonkę on/off dla powiadomień o emailach.

JAK MOGĘ ZREZYGNOWAĆ Z POWIADOMIEŃ PUSH?
Aby zrezygnować z otrzymywania powiadomień push, idź do Ustawień, wejdź w Powiadomienia i kliknij ikonkę on/off dla powiadomień push.

JAK ZMIENIĆ JĘZYK APLIKACJI?
Język aplikacji jest wybierany automatycznie na podstawie języka ustawionego w Twoim telefonie. Jeżeli aplikacja jest niedostępna w języku ustawionym w Twoim telefonie, automatycznie otworzy się w języku angielskim.

JAK DOSTAĆ SIĘ DO EKRANU MOICH URZĄDZEŃ?
Dotknij 3 linii w górnym lewym rogu okna aplikacji i otwórz menu nawigacji, a następnie wybierz “Moje urządzenia”.

JAK MOGĘ UZYSKAĆ WIĘCEJ INFORMACJI O POŁĄCZONYM URZĄDZENIU?
Dotknij 3 linii w górnym lewym rogu okna aplikacji i otwórz menu nawigacji, a następnie wybierz “Moje urządzenia”. Wybierz połączone urządzenie, aby uzyskać więcej informacji.

JAK USUNĄĆ URZĄDZENIE?
Dotknij 3 linii w górnym lewym rogu okna aplikacji i otwórz menu nawigacji, a następnie wybierz “Moje urządzenia”. Wybierz urządzenie, które chcesz usunąć i kliknij w "Usuń urządzenie”. Następnie przejdź do ustawień Bluetooth w telefonie i “zapomnij” lub “odłącz” urządzenie.

JAK DODAĆ URZĄDZENIE?
Jeżeli posiadasz już aplikację i chcesz dodać nowe urządzenie, dotknij 3 linii w górnym lewym rogu okna aplikacji i otwórz menu nawigacji. Wybierz “Moje urządzenia”, a następnie wciśnij “Dodaj” w górnym prawym rogu ekranu.

 

PRYWATNOŚĆ

JAK WYKORZYSTYWANE SĄ MOJE DANE OSOBOWE?
W Ustawieniach aplikacji, przeciągnij w dół, aby wybrać “O urządzeniu”, gdzie znajdziesz link do Polityki prywatności oraz Warunków i postanowień.

 

GWARANCJA

JAKA JEST GWARANCJA NA MÓJ SMARTWATCH HYBRYDOWY?
Twój Smartwatch Hybrydowy posiada dwuletnią gwarancję . Aby uzyskać więcej informacji, przeczytaj Książeczkę o gwarancji, załączoną w zestawie lub online.