Szukamy pracownika - Gliwice

OTOZEGARKI – sieć sklepów stacjonarnych i internetowych poszukuje pracownika, na stanowisko:

Specjalisty ds. obsługi sklepu internetowego.
 

Miejsce pracy: Gliwice, centrum, G.C.H.
Typ umowy: o pracę/zlecenie.
Wymiar pracy: pełny etat.

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- obsługę klienta i profesjonalne doradztwo telefoniczne w zakresie oferty sklepu (przeprowadzamy szkolenie),
- kompletowanie i realizację zamówień internetowych, przygotowywanie paczek do wysyłki,
- dbałość i kontrolę stanów magazynowych produktów,
- wystawianie produktów w ofercie internetowej (przeprowadzamy wstępne szkolenie),
- tworzenie opisów produktów zgodnie z aktualnymi standardami (przeprowadzamy wstępne szkolenie),
- obsługę sprzedaży stacjonarnej.

Co oferujemy na tym stanowisku:
- możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego w jednym z największych sklepów internetowych w branży,
- możliwość rozwoju i przyuczenia w segmencie środowiska e-commerce,
- stabilne wynagrodzenie z systemem premiowania,
- pracę w dynamicznym zespole i stale rozwijającej się firmie,
- samodzielne stanowisko pracy,
- normowane godziny pracy (poniedziałek – piątek, godzina 10-18).

WYŚLIJ CV NA ADRES: sklep_zegarki@otozegarki.pl

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. nr 133. poz.883)".
Dane osobowe nadesłane w CV będą gromadzone wyłącznie w celu przeprowadzenia rekrutacji. Administratorem danych jest Saxo Group sp. z o.o. sp.k. GCH ul. Zwycięstwa 52A 44-100 GLIWICE. Kandydaci mają prawo dostępu do treści swoich danych i możliwość ich poprawiania. Podstawa prawna: art. 221 Kodeksu pracy.