Serwis Garett
Wszystkie produkty w naszym sklepie są oryginalnymi, pełnowartościowymi wyrobami, pochodzacymi z legalnych polskich dystrybucji zapewniającej serwisowanie w Polsce.
Polskim przedstawicielem marki:
jest firma:
GARETT Sp. z o.o.
ul. Sandomierska 209, 25-330 Kielce
+48 41 252 75 10
serwis@garett.pl
W przypadku reklamacji zgłaszanej przez klienta bezpośrednio do Garett Electronics w zakresie obejmującym świadczenia gwarancyjne - należy zastosować poniższą procedurę przygotowaną przez samego producenta.
Jeśli zgłaszasz na serwis produkt typu smartwatch na kartę SIM, pamiętaj o wymontowaniu karty - nie wysyłaj produktu z kartą SIM, serwis ani sprzedawca nie ponoszą odpowiedzialności za karty SIM doręczone z produktem.
REKLAMACJA PRODUKTU GARETT
Garett posiada Ogólnopolski serwis Gwarancyjny.
Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż
do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji
Jak zgłaszać reklamację?
1. Napotkałeś problemy z zakupionym urządzeniem? - Skontaktuj się mailowo: serwis@garett.pl lub
telefonicznie +48 41 252 75 10 i przedstaw dokładnie problem.
2. Chcesz wysłać urządzenie na reklamację do Garett Electronis? - Zapakuj dokładnie reklamowany
produkt i dołącz do niego wypełnioną kartę gwarancyjną wraz z dowodem zakupu.
Tak przygotowaną reklamację prześlij na adres :
GARETT Sp. z o.o.
ul. Sandomierska 209, 25-330 Kielce
+48 41 252 75 10
serwis@garett.pl
3. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed
rozpatrzeniem reklamacji firma zwróci się do Ciebie o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
4. Rozpoznanie reklamację następuje w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej
postaci.
5. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres
poczty tradycyjnej.
6. Nieodbierane są przesyłki za pobraniem.
7. Klient zobowiązany jest wysłać reklamowany towar na swój koszt a w przypadku
pozytywnego rozpatrzenia reklamacji naprawiony lub wymieniony towar odsyłany jest do klienta na
koszt firmy.
UWAGI
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: serwis@garett.pl,
Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację
NAGRODY I WYRÓŻNIENIA
Smartwatche Garett dla dzieci zostały docenione w plebiscycie portalu Zabawkowicz i wyróżnione Nagrodą Rodziców 2019 w kategorii Bezpieczeństwo dziecka.
Zegarki z GPS dla dzieci to idealne rozwiązanie, by pogodzić dwie, zdawałoby się, przeciwne sobie rzeczy: troskę o bezpieczeństwo dziecka oraz przyzwolenie na odrobinę samodzielności.
Złota Marka – Jakość, Zaufanie, Renoma - 2020
Marka Garett w 2020 roku została uhonorowana złotym godłem Super Marka 2020 przez Forum Biznesu.