Serwis Garmin

Wszystkie produkty w naszym sklepie są oryginalnymi, pełnowartościowymi wyrobami, pochodzacymi z legalnych polskich dystrybucji zapewniającej serwisowanie w Polsce.

Polskim przedstawicielem marki:

GARMIN

jest firma:
Garmin Polska, Al. Jerozolimskie 181, 02-222 Warszawa
INFOLINIA: 00800 4412 454

W przypadku reklamacji zgłaszanej do bezpośrednio przez klienta w zakresie obejmującym świadczenia gwarancyjne - należy zastosować poniższą procedurę przygotowaną przez samego producenta:
1) Skontaktować się poprzez infolinię 00800 4412 454 celem zgłoszenia roszczeń reklamacyjnych. Klient zobligowany jest do uprzedniego przygotowania: numeru seryjnego urządzenia (umieszczonego na opakowaniu lub na samym urządzeniu), dokładnego opisu wady/usterki, danych teleadresowych oraz opcjonalnie adresu e-mail.
2) Klient dokonując zgłoszenia otrzymuje numer identyfikacyjny zgłoszenia serwisowego SRR - od tej chwili wszelaka komunikacja z infolinią producenta zmierzająca do pozyskania informacji związanych z serwisowanym urządzeniem musi opierać się na tymże numerze.
3) Po pozyskaniu w/w numeru SRR Klient zobowiązany jest nadać reklamowane urządzenie na adres: Garmin Polska, Al. Jerozolimskie 181, 02-222 Warszawa, umieszczając na nadawanej przesyłce, w widocznym miejscu, nadany numer SRR
4) Przesyłkę klient nadaj na swój koszt, dowolną metodą logistyczną, która zapewni dostawę do adresu przeznaczenia.
5) Od chwili otrzymania reklamowanego urządzenia producent rozpoczyna procedurę jego wymiany (w przypadku zasadności składanej reklamacji/roszczenia) na urządzeni pozbawione opisanych wad, które będzie opatrzone nowym biegiem okresu gwarancyjnego.