19-10-2020

Smartwatche Vector opinie i najczęściej zadawane pytania

Najnowsza kolekcja SMARTWATCHE VECTOR pojawiła się w naszej ofercie w październiku 2020 roku i od razu zdobyła dużą popularność. Oferta tej marki nie jest mocno rozbudowana, a same smartwatche mają prosty i klasyczny wygląd. Jednak w połączeniu z atrakcyjną ceną, smartwatche Vector szybko wskoczyły do listy bestsellerów.

Smartwatch Vector opinie

Pierwsze opinie naszych klientów są bardzo pozytywne - przystępna funkcjonalność, polskie menu, prosta obsługa przez dotykowy ekran i wymienne paski, to najczęstsze zalety, jakie wymieniają pierwsi użytkownicy marki.

Sprawdź całą kolekcję na SMARTWATCH VECTOR

Vector Smartwatche pomoc

Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące kolekcji SMARTWATCHE VECTOR.

Z jaką aplikacją współpracuje Vector Smart i jak połączyć (parować) smartwatch ze smartfonem?

Pobierz i uruchom aplikację Hit Fit Pro. Aplikację można znaleźć w sklepie Google Play lub App Store. Zaloguj się w aplikacji przez Google, Facebooka lub tworząc nowe konto, ewentualnie skorzystaj z aplikacji jako Gość. Logując się przez Google lub Facebooka miej na uwadze, że aplikacja potrzebuje do 1 minuty na uruchomienie po ekranie logowania.
Następnie z menu bocznego (“Nawigacja”) wybierz opcję “Urządzenie”. Spośród zaprezentowanych zdjęć urządzeń wybierz to zdjęcie, które znajduje się w prawym górnym rogu (na zdjęciu widać godzinę 09:30, koperta jest koloru różowego złota, a pasek koloru wiśniowego). Następnie potwierdź wybrany model. Po chwili wyświetli Ci się lista dostępnych urządzeń Bluetooth. Wybierz swoje naciskając przycisk “Parowanie”, a następnie potwierdź połączenie.

Skąd mam wiedzieć jaka jest nazwa mojego smartwatcha na liście urządzeń do połączenia?

W swoim smartwatchu wybierz Ustawienia > System > Informacje o systemie, nazwa urządzenia to pierwsza wyświetlana wiadomość “Nazwa Bluetooth”.

W aplikacji Hit Fit Pro nie mogę odnaleźć swojego smartwatcha na liście urządzeń do parowania ze smartfonem. Co zrobić?

Upewnij się, że masz włączony Bluetooth oraz Lokalizację (GPS) w smartfonie. Następnie wyłącz trwale (wymuś zatrzymanie) aplikację Hit Fit Pro i uruchom ją ponownie. Jeśli to nie pomoże uruchom ponownie smartwatch oraz smartfon.

Czy smartwatch Vector Smart jest wodoszczelny?

Tak, Vector Smart spełnia normę szczelności IP68, co oznacza, że bez obaw można go narazić na działanie zachlapań.Przykładowo nie trzeba go zdejmować z nadgarstka do mycia rąk, podczas deszczowej pogody lub gdy nadgarstek mocno się spoci podczas treningu.

Jaka jest częstotliwość automatycznego pomiaru pulsometra oraz termometra?

5 minut

W jaki sposób naładować smartwatch Vector Smart?

W pudełku ze smartwatchem znajduje się ładowarka USB. Port USB podłącz do gniazda USB (np: powerbanka, laptopa). Końcówkę ładującą podłącz z tyłu smartwatcha - ładowarka jest magnetyczna, więc podłączanie do smartwatcha nie sprawi problemu.
Uwaga: portu USB nie podłączaj do ładowarek sieciowych (takich, które podłączasz do gniazdek elektrycznych o napięciu 230V). Ładowanie smartwatcha Vector Smart poprzez ładowarkę sieciową może trwale uszkodzić smartwatch oraz kabel USB służący do ładowania.

Jak często muszę ładować smartwatch Vector Smart?

W zależności od użytkowania akumulator w smartwatchu wystarczy na 5 do 15 dni pracy.

Jaki jest czas ładowania przez załączony kabel USB?

Pełne ładowanie nie będzie trwało dłużej niż 2,5h.

Opinie klientów zobacz: wszystkie opinie

Twoja opinia może być pierwsza.

Pokazuje 0-0 z 0 opinii
Uwaga!
* pola wymagane Dodaj opinię
Podziel się: