Marka Garett, lider sprzedaży smartwatchy dziecięcych w Polsce, ogłasza nowy etap w swojej historii za sprawą przeprowadzenia rebrandingu. Kampania #everydayyou, będąca pierwszym krokiem w zmianie wizerunku marki, rozpoczęła się wraz z nawiązaniem współpracy z nową ambasadorką, Olgą Kalicką.
Firma przechodzi kompleksową zmianę swojej identyfikacji wizualnej, obejmującą nowe logo, kolorystykę, stronę internetową oraz hasło przewodnie.
Kampania skupia się na akceptacji siebie oraz promocji zdrowego i aktywnego stylu życia. Hasło przewodnie #everydayyou, towarzyszące rebrandingowi podkreśla, że produkty oferowane przez markę Garett są idealnym towarzyszem codzienności, spełniając oczekiwania szerokiego grona odbiorców. Kampania ma także głębszy wymiar emocjonalny, koncentrując się na trosce o siebie, własny komfort, umiejętność samoakceptacji i radość z bycia tu i teraz. Marka pragnie przekazać, że każdego dnia to Ty jesteś ważny, a Garett jest tu, aby Ci towarzyszyć.
W ramach kampanii #everydayyou, Garett pragnie zachęcić każdego do dbania o swoje zdrowie, zarówno fizyczne, jak i emocjonalne, poprzez regularną aktywność. W tym celu proponuje wysokiej jakości smartwatche, które są dostępne w przystępnej cenie. Dzięki nim można trenować i monitorować swoją aktywność oraz stan zdrowia. W codziennym zabieganiu często brakuje czasu na regularne wizyty na siłowni czy długie treningi. Dlatego marka pragnie wyraźnie podkreślić, że wystarczy nawet 15-20 minut aktywności dziennie, takiej jak spacer, taniec czy krótki trening, aby czuć się lepiej. Bez wyjścia na siłownię czy wsparcia trenera personalnego - wystarczy, że zaczynasz od małych kroków w swojej codzienności. Również w sferze pielęgnacji i dbania o swój naturalny wygląd, Garett oferuje rozwiązania, które można wykorzystać w zaciszu swojego domu, bez konieczności umawiania się na wizyty w salonach kosmetycznych.
„Rozumiemy, że czas i budżet mogą stanowić ograniczenia, dlatego stawiamy na dostępność i wygodę. Nasza marka pragnie zapewnić wsparcie w odkrywaniu radości ze zwykłej codzienności. Poprzez rebranding wizerunku marki pragniemy podkreślić, że #everydayyou to zmiana, która odzwierciedla wyznawane przez nas wartości” - mówi Aleksandra Górska, Brand Manager maki Garett.
O marce
Garett jest liderem sprzedaży smartwatchy dziecięcych w Polsce oraz jednym z głównych graczy w segmencie urządzeń elektronicznych do domowej pielęgnacji całego ciała. Produkty z logo marki dostępne są w największych sieciach elektromarketów w Polsce m.in.: MediaExpert, RTVEUROAGD, Empik, Komputronik, Neonet, Media Markt oraz w ponad 19 krajach w Europie. Wizją marki Garett jest zapewnienie bezpiecznych produktów dla jak największej liczby konsumentów, aby mogli cieszyć się aktywnym i zdrowym stylem życia przy użyciu nowoczesnych technologii.