Serwis Fossil Group

Wszystkie produkty w naszym sklepie są oryginalnymi, pełnowartościowymi wyrobami, pochodzacymi z legalnych polskich dystrybucji zapewniającej serwisowanie w Polsce. Marki takie jak:

FOSSIL | DIESEL | DKNY | SKAGEN | ADIDAS

THOM OLSON | MICHAEL KORS | EMPORIO ARMANI | MISFIT

z naszej oferty pochodzą od ich jedynego, oficjalnego dystrybutora w Polsce - Fossil Poland Sp. z o.o. - możesz u niego potwierdzić autentyczność i oryginalność produktów tych marek z naszego sklepu.

Fossil Poland Sp. z o.o. jest dystrybutorem wielu marek związanych z branżą zegarmistrzowską, modową i biżuteryjną - w swojej ofercie posiadają jedynie w 100% oryginalne, nowe i pełnowartościowe produkty najbardziej pożądanych światowych marek.

Wszelkie reklamacje związane z produktami w/w marek można na podstawie gwarancji kierować bezpośrednio do autoryzowanego serwisu zapewnianego przez dystrybutora.
Obsługa serwisowania na zasadzie działania door 2 door.

Instrukcja składania reklamacji i wzór formularza dostępne tutaj.

Kontakt do Biura Obsługi Klienta Fossil Polska:
Telefon: 22 307 85 89
E-mail: reklamacje@fossil.com