Serwis Fossil Group

Wszystkie produkty w naszym sklepie są oryginalnymi, pełnowartościowymi wyrobami, pochodzacymi z legalnych polskich dystrybucji zapewniającej serwisowanie w Polsce. Marki takie jak:

FOSSIL | DIESEL | DKNY | SKAGEN | ADIDAS

THOM OLSON | MICHAEL KORS | EMPORIO ARMANI | MISFIT

z naszej oferty pochodzą od ich jedynego, oficjalnego dystrybutora w Polsce - Fossil Poland Sp. z o.o. - możesz u niego potwierdzić autentyczność i oryginalność produktów tych marek z naszego sklepu.

Fossil Poland Sp. z o.o. jest dystrybutorem wielu marek związanych z branżą zegarmistrzowską, modową i biżuteryjną - w swojej ofercie posiadają jedynie w 100% oryginalne, nowe i pełnowartościowe produkty najbardziej pożądanych światowych marek.

Wszelkie reklamacje związane z produktami w/w marek można na podstawie gwarancji kierować bezpośrednio do autoryzowanego serwisu zapewnianego przez dystrybutora.
Obsługa serwisowania na zasadzie działania door 2 door.

Wzór formularza reklamacyjnego tutaj.

Kontakt do Biura Obsługi Klienta Fossil Polska:

  • Godziny pracy : Poniedziałek – Piątek 9:00 - 17:00
  • E-Mail : reklamacje@fossil.com
  • Telefon :+48 22 307 85 89, +48 22 574 28 88


Adres do wysyłki napraw i reklamacji
FAST C/O Expeditors Polska
Św. Tomasza 4D
05-808 Parzniew
Wysyłanie produktu do naprawy
Szanowni Państwo, każdego miesiąca otrzymujemy wiele zgłoszeń naprawy, których nie możemy poprawnie obsłużyć bądź zmuszeni jesteśmy je zwrócić z powodu braku niezbędnych informacji. Aby w przyszłości uniknąć odobnych sytuacji uprzejmie prosimy o przesyłanie wraz ze zgłaszanym produktem formularza reklamacyjnego zawierającego wszystkie istotne informacje o firmie, osobie kontaktowej, numerze telefonu, adresie e-mail, numerze klienta i wymaganych informacjach o naprawie.

Wzór formularza reklamacyjnego tutaj.

 

UWAGA! Informacja z Biura Obsługi Fossil Group (dot. wszystkich marek grupy): 

Ze względu na obecną sytuację związaną z Covid-19 mogą występować opóźnienia w pracy centrum serwisowego - rejestracja produktów serwisowych odbywa się od 10-14 dni po wysyłce. Prosimy o wyrozumiałość. 

 

Jeśli mieszkasz w innym kraju, możesz reklamację złożyć w serwisie marki w danym państwie. Przykładowo dla Niemiec, skontaktuj się z niemieckim serwisem marki o więcej szczegółów - service@fossil.de