Serwis Fossil Group

Wszystkie produkty w naszym sklepie są oryginalnymi, pełnowartościowymi wyrobami, pochodzacymi z legalnych polskich dystrybucji zapewniającej serwisowanie w Polsce. Marki takie jak:

FOSSIL | DIESEL | DKNY | SKAGEN THOM OLSON | MICHAEL KORS | EMPORIO ARMANI | MISFIT

z naszej oferty pochodzą od ich jedynego, oficjalnego dystrybutora w Polsce - Fossil Poland Sp. z o.o. - możesz u niego potwierdzić autentyczność i oryginalność produktów tych marek z naszego sklepu.

Fossil Poland Sp. z o.o. jest dystrybutorem wielu marek związanych z branżą zegarmistrzowską, modową i biżuteryjną - w swojej ofercie posiadają jedynie w 100% oryginalne, nowe i pełnowartościowe produkty najbardziej pożądanych światowych marek.

Wszelkie reklamacje związane z produktami w/w marek można na podstawie gwarancji kierować bezpośrednio do autoryzowanego serwisu zapewnianego przez dystrybutora.

Wzór formularza reklamacyjnego tutaj.

Kontakt do Biura Obsługi Klienta Fossil Polska:

• Godziny pracy : Poniedziałek – Piątek 9:00 - 17:00
• E-Mail : reklamacje@fossil.com
• Telefon :+48 22 307 85 89, +48 22 574 28 88

Adres do wysyłki napraw i reklamacji
FAST C/O Expeditors Polska
Św. Tomasza 4D
05-808 Parzniew

Wysyłanie produktu do naprawy
Szanowni Państwo, każdego miesiąca otrzymujemy wiele zgłoszeń naprawy, których nie możemy poprawnie obsłużyć bądź zmuszeni jesteśmy je zwrócić z powodu braku niezbędnych informacji. Aby w przyszłości uniknąć odobnych sytuacji uprzejmie prosimy o przesyłanie wraz ze zgłaszanym produktem formularza reklamacyjnego zawierającego wszystkie istotne informacje o firmie, osobie kontaktowej, numerze telefonu, adresie e-mail, numerze klienta i wymaganych informacjach o naprawie.

Wzór formularza reklamacyjnego tutaj.

DOTYCZY REKLAMACJI SMARTWATCHY - WAŻNE

Przed wysłaniem przedmiotu do centrum serwisowego w celu naprawy, w pierwszym kroku konieczne jest skontaktowanie się z Zespołem Technicznym pod adresem mailowym: smartwatches@fossil.com w celu omówienia problemu i wyjaśnienia ewentualnych prostych kwestii lub nieporozumień.
Jeśli problem nie zostanie rozwiązany po przeprowadzeniu konsultacji, Zespół dostarczy dokładnych
instrukcji, jak wysłać zegarek do nas w celu dalszej weryfikacji. Zostanie nadany numer referencyjny, który
poinformuje nasze centrum serwisowe o tym, jakie problemy zostały już wykluczone.
W przypadku braku wcześniejszego kontaktu z serwisem i nie stwierdzeniu usterki w produkcie, zwrócimy go do nadawcy i zostanie wystawiona faktura na pokrycie kosztów wysyłki i obsługi diagnostyki.


Jeśli mieszkasz w innym kraju, możesz reklamację złożyć w serwisie marki w danym państwie. Przykładowo dla Niemiec, skontaktuj się z niemieckim serwisem marki o więcej szczegółów - service@fossil.de  


PROBLEMY Z POWIADOMIENIAMI

Jeśli występują problemy z powiadomieniami na Twoim smartwatchu, koniecznie sprawdź, czy nie są one blokowane oraz czy aplikacje, których chcesz używać są zgodne z systemem Wear OS (Android Wear).

Aby odblokować aplikację:

1. Otwórz aplikację Wear OS (Android Wear) w telefonie
2. Dotknij ikony USTAWIENIA, a następnie dotknij ZABLOKUJ POWIADOMIENIA APLIKACJI
► Na urządzeniu z systemem Android: Znajdź aplikację, którą chcesz odblokować i kliknij „X” obok jej nazwy.
► Jeśli używasz telefonu z systemem iOS kliknij EDYTUJ, następnie znajdź aplikację, którą chcesz odblokować i kliknij „Odblokuj” obok jej nazwy.

Smartwatch jest kompatybilny z systemami Android i iOS. Wszystkie urządzenia są wyposażone w funkcję Bluetooth Smart z ulepszoną obsługą transferu danych. Sprawdź w szczególności, czy Twoje oprogramowanie jest aktualne – zrobisz to w menu głównym, w zakładce INFORMACJE. Jeżeli aktualizacja jest konieczna, pobierz ją. Pamiętaj o aktualizowaniu aplikacji używanych w smartfonie, tak aby sprawnie działały z Twoim zegarkiem.

Jeśli po sprawdzeniu powyższych wymagań nadal napotykasz problemy i chcesz odesłać zegarek do serwisu, prosimy o uprzedni kontakt z Biurem Obsługi Klienta bok@fossil.com, tel. 48 22 574 2888